Publicis Worldwide będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii komunikacji, konceptów kreatywnych, przygotowanie kreacji do kampanii 360 oraz nadzór nad produkcją. Dla marki Berlinki agencja pracuje od 2013 roku. W tym czasie wspólnie z klientem stworzyła rozpoznawalną i wielokrotnie nagradzaną w konkursach Effie platformę komunikacyjną, która teraz zostanie odświeżona.
W wyniku przetargu wybraliśmy najlepszą ze złożonych ofert. Propozycja agencji Publicis Worldwide Poland, nie tylko wyróżniała się na poziomie strategiczno-kreatywnym – została także potwierdzona przekonującymi wynikami badań. Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z tą agencją i czerpać z jej eksperckiej wiedzy – powiedział Marcin Bochenko, Marketing Manager z Animex Foods.
Zobacz również
Dziękujemy Teamowi Animex Food za docenienie naszej dotychczasowej współpracy i cieszymy się, że przed nami kolejne wspólne kampanie. Dołożymy wszelkich starań, żeby – jak dotychczas – być dla Klienta partnerem, którego działania realnie przekładają się na wzrost jego biznesu – powiedziała Kamila Roszkowska, Managing Partner, Publicis Worldwide Poland.
Stworzona przez Publicis Worldwide Poland platforma komunikacyjna, w której Berlinki prowadzą ze sobą dowcipne dialogi, podbiła serca konsumentów i zdobyła ich lojalność. Skuteczność działań została dotychczas potwierdzona 4 statuetkami Effie, w tym nagrodą w kategorii Long Term Marketing Excellence.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]