Puchatek napędza głowę! Rebranding marki i kampania spotowa

Jak skupić się na kilku różnych rzeczach jednocześnie? Jak poradzić sobie ze szkolnymi obowiązkami? I Jak sprawić by nauka była zabawą, a zabawa nauką? To pytania, które często zadają sobie dzieci i ich rodzice.
O autorze
0 min czytania 2014-10-07

Puchatek wie, że rozwój to długotrwały proces, w którym krok po kroku dzieci zdobywają nowe umiejętności i wiedzę. Codziennie stawiają czoła ekscytującym wyzwaniom i potrzebują energii, aby w swoich główkach pomieścić wszystko, czego się uczą i doświadczają. Najnowsza kampania Puchatka podkreśla korzyści oferowane przez produkt. Puchatek zawiera cynk i magnez, które wspomagają rozwój funkcji poznawczych – koncentrację, uczenie się i pamięć. W ostatnim czasie, do sprzedaży trafiły również opakowania w nowej, odświeżonej szacie graficznej. Z tyłu każdego opakowania znajduje się „Akademia Puchatka”, w której dzieci mogą poprzez ciekawe ćwiczenia i zabawy trenować logiczne myślenie.

Kampania jest emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, TVP, Polsat oraz na kanałach tematycznych.

Agencja odpowiedzialna za kreację: Kids & Young
Dom mediowy: Mindshare

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się