Puchatek wie, że rozwój to długotrwały proces, w którym krok po kroku dzieci zdobywają nowe umiejętności i wiedzę. Codziennie stawiają czoła ekscytującym wyzwaniom i potrzebują energii, aby w swoich główkach pomieścić wszystko, czego się uczą i doświadczają. Najnowsza kampania Puchatka podkreśla korzyści oferowane przez produkt. Puchatek zawiera cynk i magnez, które wspomagają rozwój funkcji poznawczych – koncentrację, uczenie się i pamięć. W ostatnim czasie, do sprzedaży trafiły również opakowania w nowej, odświeżonej szacie graficznej. Z tyłu każdego opakowania znajduje się „Akademia Puchatka”, w której dzieci mogą poprzez ciekawe ćwiczenia i zabawy trenować logiczne myślenie.
Kampania jest emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, TVP, Polsat oraz na kanałach tematycznych.
Zobacz również
Agencja odpowiedzialna za kreację: Kids & Young
Dom mediowy: Mindshare
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing