Wrzesień uważany jest za miesiąc jogi. To sport wyjątkowo bliski marce Pukka, która jest producentem ziół i herbat ekologicznych. By celebrować to święto i szerzyć świadomość o dobroczynnym wpływie jogi, Pukka wraz z agencją Dziadek do orzechów, organizuje konkurs na Instagramie skierowany zarówno do początkujących, jak i zaawansowanych joginów.
Konkurs wystartował 5 września i będzie trwał trzy tygodnie. By wziąć w nim udział, wystarczy odpowiedzieć na pytanie zamieszczone pod postem konkursowym na Instagramie Pukka_pl.
Zobacz również
Na potrzeby aktywacji Dziadek do orzechów przygotował jej mechanikę, komunikację i organizację, a także częściowo jest odpowiedzialny influencer marketing związany z konkursem.
Produkty Pukka idealnie pasują do praktyki jogi i medytacji, dlatego nawiązanie do nich w aktywacji było dla nas całkowicie naturalne. Zadaniem konkursu jest przybliżenie wszystkim fanom jogi herbat i ziół Pukka, a także przedstawienie im marki jako kojarzącej się ze spokojem, well-beingiem i ekologicznym podejściem, którym szczyci się producent. Bardzo cieszę się na kolejną już, wspólną aktywację Dziadka do orzechów i Pukka i czekam na kolejne! – mówi Ewa Sulewska, content manager w agencji Dziadek do orzechów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell