Puma i Romero Britto prezentują pierwszą wspólną kolekcję ubrań i butów

Sportowa marka PUMA oraz pochodzący z Brazylii artysta Romero Britto przenoszą nas na plaże Miami w kampanii pierwszej wspólnej kolekcji ubrań i butów.
O autorze
1 min czytania 2021-07-22

Britto jest założycielem Happy Art Movement. Jego wyjątkową estetykę ukształtował optymistyczny światopogląd, którego z łatwością doszukamy się w najnowszej współpracy z PUMA. Produkty z nowej linii to propozycje dla tych, którzy lubią eksperymentować z kolorami i odważnymi wzorami.

– PUMA i BRITTO® mają jeden wspólny cel, jakim jest niesienie światu zabawy, szczęścia i miłości – mówi dr Lucas Vidal, globalny dyrektor BRITTO® i Romero Britto Fine Art

– Współpraca łączy ikoniczny styl Romero z innowacyjnymi projektami PUMA, efektem czego jest niepowtarzalna i wesoła kolekcja. Jak zawsze powtarza Britto – sztuka jest zbyt ważna, by się nią nie dzielić – dodaje.

W najnowszej linii ubrań i butów znajdziemy nawiązanie do lat 90., mocną kolorystykę oraz charakterystyczne dla Romero wzory. Zdjęcia do kampanii powstały na deptaku w Miami oraz w studiu artysty. Na kilku ujęciach pojawia się sam Britto, prezentując jeden z modeli butów, Wild Rider.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Współpraca z marką PUMA była niesamowitą i ekscytującą podróżą – mówi założyciel Happy Art Movement.

Kolekcja dostępna jest w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się