Kiedy na ulicach widać było streetwearowy styl, buty marki wpisały się na stałe w DNA ulicy, by do dzisiaj pozostać jej nieodłącznym elementem. W teledysku główny bohater – nastoletni buntownik – zabiera widzów w nostalgiczną podróż do swojej wyidealizowanej galerii sztuk, prowadząc odbiorcę poprzez kolejne elementy historycznej układanki. Poniżej możecie dać się porwać w historyczny spacer po etapach polskiego rapu z udziałem Vienia i Kosiego:
PS
Zobacz również
Niedawno ukazała się inna współpraca sportowej marki. New Balance zaprosił śląskie gwiazdy hip-hopu do stworzenia niebanalnego teledysku, w którym Katowice stały się tłem dla artystów.
Grupa filmowa Przedmarańcza pokazała miasto rodem z filmów science fiction, na wielu płaszczyznach. W ten sposób ukazują stolice Śląska w zupełnie inny sposób w oczach oglądających.
PS2
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Jeśli mówimy o kolaboracji artystów, przypominamy teledysk z kampanii marki Johnnie Walker. Do współpracy zaproszeni zostali Dawid Podsiadło i Sokół. Nieoczywiste połączenia artystyczne kończą się zaskakującymi efektami, a artyści w projektach otrzymują nieograniczoną przestrzeń do realizacji najbardziej śmiałych pomysłów muzycznych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing