Puma kolaboruje z polskimi raperami, by poukładać elementy historycznej układanki

Puma kolaboruje z polskimi raperami, by poukładać elementy historycznej układanki
Puma świętuje pięćdziesięciolecie jednego z najbardziej popularnych modeli swoich butów – Suede. Z tej okazji wywiązała się kolaboracja marki ze znanymi raperami, by dzięki muzyce opowiedzieć historię hip hopu w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2018-02-16

Kiedy na ulicach widać było streetwearowy styl, buty marki wpisały się na stałe w DNA ulicy, by do dzisiaj pozostać jej nieodłącznym elementem. W teledysku główny bohater – nastoletni buntownik – zabiera widzów w nostalgiczną podróż do swojej wyidealizowanej galerii sztuk, prowadząc odbiorcę poprzez kolejne elementy historycznej układanki. Poniżej możecie dać się porwać w historyczny spacer po etapach polskiego rapu z udziałem Vienia i Kosiego:

PS

Niedawno ukazała się inna współpraca sportowej marki. New Balance zaprosił śląskie gwiazdy hip-hopu do stworzenia niebanalnego teledysku, w którym Katowice stały się tłem dla artystów.

Grupa filmowa Przedmarańcza pokazała miasto rodem z filmów science fiction, na wielu płaszczyznach. W ten sposób ukazują stolice Śląska w zupełnie inny sposób w oczach oglądających.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Jeśli mówimy o kolaboracji artystów, przypominamy teledysk z kampanii marki Johnnie Walker. Do współpracy zaproszeni zostali Dawid Podsiadło i Sokół. Nieoczywiste połączenia artystyczne kończą się zaskakującymi efektami, a artyści w projektach otrzymują nieograniczoną przestrzeń do realizacji najbardziej śmiałych pomysłów muzycznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się