PUMA prezentuje format RapGame z udziałem polskich raperów

PUMA startuje z nowym formatem video quizów RapGame. W odcinkach wzięli udział znani polscy raperzy: Otsochodzi, PlanBe, Sarius, Deemz, Qry oraz Trill Pem. Gospodarzem quizu został Piotr Rogucki, tym samym debiutując w roli prowadzącego.
O autorze
1 min czytania 2020-10-02

W ramach projektu powstały trzy odcinki, w których artyści muszą wykazać się min. wiedzą na temat pluskwy milenijnej, rozpiętości skrzydeł Sokoła czy rozszyfrować skrótowiec AGD. Format RapGame przenosi nas o 20 lat wstecz, przywracając pamięć o wydarzeniach i zjawiskach związanych z wczesną epoką Internetu. Swoją tematyką nawiązuje do globalnej kampanii nowego modelu z rodziny RS – RS-2K Internet Exploring. Buty te są połączeniem modowej estetyki z początku lat 2000. z futurystycznymi elementami.

Odcinki wyreżyserował Piotr Kujda, a za zdjęcia odpowiada Mateusz Golis.

Do kampanii powstała również sesja zdjęciowa, którą wykonał Wiktor Malinowski. 

Autorem koncepcji formatu oraz kampanii jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, pozyskanie i współpracę z artystami oraz produkcję materiałów video. Za dystrybucję informacji prasowej, relację z mediami odpowiedzialna jest agencja teal. Media zakupił Havas.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj