Na rynku pojawiła się kontynuacja działań reklamowych Whiskas, które w 2021 roku wystartowały pod nazwą „Purr More”. „Purradise” to propozycja dla tych opiekunów kotów, którzy chcieliby lepiej poznać swoje zwierzaki i dowiedzieć się, o czym tak naprawdę marzą ich koty. Tytułowe Purraside to kraina złożona z sześciu krain (Eather Valley, Gravy Lake, Aroma Island, Mount Crunch, Pamper Plains i Surf and Turf Land), z których każda charakteryzuje się obecnością tego, co sprawia kotom przyjemność. Co je łączy? Pobyt w każdej z krain wywołuje u kotów mruczenie, będące niewątpliwą oznaką satysfakcji.
– „Purradise” jest przykładem uczuć, których koty doświadczają po spróbowaniu wysokiej jakości i pysznych produktów z asortymentu WHISKAS. Mruczenie jest najważniejszym znakiem zadowolenia i szczęścia kota. Mruczenie jest ciężko wypracowane, ale jest oznaką ostatecznej satysfakcji dla właścicieli, dlatego w tej kampanii chcieliśmy zabrać koty (i ich rodziców) w nową podróż sensoryczną, zamieniając każdy posiłek w niezapomniane doświadczenie, które jest zarówno zakorzenione w szczęściu, jak i dostosowane do ich indywidualnych preferencji i potrzeb – stwierdziła Annie Argyle, dyrektor ds. marki europejskiej w Whiskas.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii „Purradise” stworzono również sześć typów kotów:
- ciekawski kot: ciekawy, poznaje świat za pomocą zmysłów,
- kot niezależny: preferuje własne towarzystwo, lubi ciszę i spokój,
- spokojny kot: przyjazny, otwarty na nowe rzeczy,
- aktywny kot: szybki, energiczny, goni i biega,
- zabawny kot: uwielbia bawić się praniem, zabawkami i grami,
- rozpieszczony kot: lubi być rozpieszczany i uwielbia interakcje z ludźmi.
Grzechy polskiej reklamy cz. 8
Whiskas ma spełniać potrzeby i zachcianki każdego z nich, dzięki czemu ich opiekunowie mogą być pewni, że pupil ma zapewnione to, co najlepsze.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania „Purradise” obejmie działania cyfrowe, w mediach społecznościowych, stacjach radiowych i reklamę OOH. W social mediach pojawiły się reklamy o trzech różnych długościach, a w radiu spoty, które przeniosą słuchaczy na gwarny dworzec kolejowy, gdzie magiczne ogłoszenie zapowiada rychły odjazd Whiskas’ Express do tytułowego Purradise.
Za realizację działań odpowiada agencja AMV BBDO.
Zdjęcia: YouTube