„Purradise”: w kampanii reklamowej smakołyków Whiskas zabiera koty do raju

„Purradise”: w kampanii reklamowej smakołyków Whiskas zabiera koty do raju
„Purradise” to kampania przysmaków dla kotów Whiskas, w której twórcy prezentują wizję kociego raju. Sześć krain, a każda z nich po brzegi wypełniona tym, o czym marzą koty. Kampania została zrealizowana z zastosowaniem animacji poklatkowej, a klipy wyreżyserowała Isabel Garrett.
O autorze
1 min czytania 2025-01-31

Na rynku pojawiła się kontynuacja działań reklamowych Whiskas, które w 2021 roku wystartowały pod nazwą „Purr More”. „Purradise” to propozycja dla tych opiekunów kotów, którzy chcieliby lepiej poznać swoje zwierzaki i dowiedzieć się, o czym tak naprawdę marzą ich koty. Tytułowe Purraside to kraina złożona z sześciu krain (Eather Valley, Gravy Lake, Aroma Island, Mount Crunch, Pamper Plains i Surf and Turf Land), z których każda charakteryzuje się obecnością tego, co sprawia kotom przyjemność. Co je łączy? Pobyt w każdej z krain wywołuje u kotów mruczenie, będące niewątpliwą oznaką satysfakcji.

– „Purradise” jest przykładem uczuć, których koty doświadczają po spróbowaniu wysokiej jakości i pysznych produktów z asortymentu WHISKAS. Mruczenie jest najważniejszym znakiem zadowolenia i szczęścia kota. Mruczenie jest ciężko wypracowane, ale jest oznaką ostatecznej satysfakcji dla właścicieli, dlatego w tej kampanii chcieliśmy zabrać koty (i ich rodziców) w nową podróż sensoryczną, zamieniając każdy posiłek w niezapomniane doświadczenie, które jest zarówno zakorzenione w szczęściu, jak i dostosowane do ich indywidualnych preferencji i potrzeb – stwierdziła Annie Argyle, dyrektor ds. marki europejskiej w Whiskas.

Na potrzeby kampanii „Purradise” stworzono również sześć typów kotów:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • ciekawski kot: ciekawy, poznaje świat za pomocą zmysłów,
  • kot niezależny: preferuje własne towarzystwo, lubi ciszę i spokój,
  • spokojny kot: przyjazny, otwarty na nowe rzeczy,
  • aktywny kot: szybki, energiczny, goni i biega,
  • zabawny kot: uwielbia bawić się praniem, zabawkami i grami,
  • rozpieszczony kot: lubi być rozpieszczany i uwielbia interakcje z ludźmi.

Whiskas ma spełniać potrzeby i zachcianki każdego z nich, dzięki czemu ich opiekunowie mogą być pewni, że pupil ma zapewnione to, co najlepsze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania „Purradise” obejmie działania cyfrowe, w mediach społecznościowych, stacjach radiowych i reklamę OOH. W social mediach pojawiły się reklamy o trzech różnych długościach, a w radiu spoty, które przeniosą słuchaczy na gwarny dworzec kolejowy, gdzie magiczne ogłoszenie zapowiada rychły odjazd Whiskas’ Express do tytułowego Purradise.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za realizację działań odpowiada agencja AMV BBDO.

Zdjęcia: YouTube

PS Meow Mix: 12-godzinna piosenka „Meow-A-Thon” to test twojej miłości do kotów