Instagram to jedna z najdynamiczniej rozwijających się platform społecznościowych – w Polsce z korzysta z niej około 3,2 mln użytkowników. Potencjał ten dostrzegła marka Żubr. Wizualna komunikacja marki dedykowana jest nie tylko wiernym fanom piwa, ale także wszystkim tym, którzy cenią sobie unikalne piękno dzikiej przyrody oraz dwuznaczne i zapadające w pamięć hasła funkcjonujące również w mowie potocznej. „Dostrzegamy potencjał platformy Instagram. Nasi odbiorcy to nie tylko smakosze piwa, ale również wszyscy ci, dla których tematyka Puszczy Białowieskiej oraz piękna dzikiej przyrody jest ważna. To z tego założenia wyszliśmy, dedykując tę formę komunikacji naszym obserwującym. Świadomie stawiamy nasz produkt na pozycji „drugoplanowej” – mówi Junior Brand Manager Łukasz Kling.
Komunikacja marki Żubr na Instagramie to kontynuacja charakterystycznych reklam telewizyjnych oraz rozszerzenie zakresu działań na Facebooku. Puszcza Białowieska, na straży której stoi Żubr, jest główną, integralną częścią zdjęć. Dzika przyroda, unikalny ekosystem oraz wyjątkowy klimat stały się naturalnym siedliskiem dla tych majestatycznych ssaków. To puszcza jest miejscem, w którym możemy obserwować naturalny cykl zmieniających się pór roku, instynktowne zachowania dzikich zwierząt oraz dziewicze krajobrazy. Instagram Żubra to ukłon w stronę Podlasia – regionu, w którym opracowano recepturę piwa.
Zobacz również
Za działania PR oraz social media dla marki Żubr odpowiada agencja Tailor Made PR.
Obserwuj Żubra na Instagramie www.instagram.com/zubr
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]