W programie uczestniczyć będą przede wszystkim start-upy z sektora fintech, dlatego utwór symbolicznie nawiązuje do technologii kojarzonych z tą branżą, takich jak sztuczna inteligencja i nauczanie maszynowe, rozwiązania blockchain oraz Internet of Things.
Spot został zaprezentowany podczas konferencji Wolves Summit. Odbywającej się w Warszawie konferencji dla startupów, inwestorów, korporacji oraz przedsiębiorców.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
– Pokazanie w „namacalny” sposób jak obecność i kontrybucja rozwiązań software’owych zmienia nasze codzienne życie nie jest oczywista, stąd spodobało nam się odwołanie do koncepcji zaproponowanej przez Fish Ladder, nawiązującej do symboliki emerging technologies – sztucznej inteligencji, bitcoina oraz paradygmatu otwartego oprogramowania. Wyszliśmy również od idei “zderzania nowych pomysłów”, będącej parafrazą nazwy naszego programu ”Startup Collider” – mówi Mateusz Nowak, lider programu Startup Collider w PWC.
– Warszawa i Polska stają się coraz atrakcyjniejszym miejscem dla rozwijania projektów technologicznych i biznesowych. Warto o tym opowiadać w nowoczesny sposób, podkreślając, że talentem i kreatywnością nie ustępujemy innym ośrodkom. Staraliśmy się zakorzenić taki przekaz w naszym materiale bawiąc się tą krótką formą – dodaje Łukasz Alwast, project manager w Fish Ladder, w zespole projektów specjalnych Platige Image.
Reżyserią i animacją spotu zajął się Piotr Adamczyk. Za zdjęcia odpowiadał Marek Marlikowski, natomiast za udźwiękowienie Jakub Pietrzak ze studia Juice.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing