PwC Polska wraz z Fish Ladder promują fintech i startupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

Zespół Fish Ladder wraz z PwC przygotował krótki spot zachęcający startupy z Europy Środkowo-Wschodniej do uczestnictwa w programie akceleracyjnym Startup Collider.
O autorze
1 min czytania 2016-10-28

W programie uczestniczyć będą przede wszystkim start-upy z sektora fintech, dlatego utwór symbolicznie nawiązuje do technologii kojarzonych z tą branżą, takich jak sztuczna inteligencja i nauczanie maszynowe, rozwiązania blockchain oraz Internet of Things.

Spot został zaprezentowany podczas konferencji Wolves Summit. Odbywającej się w Warszawie konferencji dla startupów, inwestorów, korporacji oraz przedsiębiorców. 

– Pokazanie w „namacalny” sposób jak obecność i kontrybucja rozwiązań software’owych zmienia nasze codzienne życie nie jest oczywista, stąd spodobało nam się odwołanie do koncepcji zaproponowanej przez Fish Ladder, nawiązującej do symboliki emerging technologies – sztucznej inteligencji, bitcoina oraz paradygmatu otwartego oprogramowania. Wyszliśmy również od idei “zderzania nowych pomysłów”, będącej parafrazą nazwy naszego programu ”Startup Collider” – mówi Mateusz Nowak, lider programu Startup Collider w PWC.

– Warszawa i Polska stają się coraz atrakcyjniejszym miejscem dla rozwijania projektów technologicznych i biznesowych. Warto o tym opowiadać w nowoczesny sposób, podkreślając, że talentem i kreatywnością nie ustępujemy innym ośrodkom. Staraliśmy się  zakorzenić taki przekaz w naszym materiale bawiąc się tą krótką formą – dodaje Łukasz Alwast, project manager w Fish Ladder, w zespole projektów specjalnych Platige Image. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reżyserią i animacją spotu zajął się Piotr Adamczyk. Za zdjęcia odpowiadał Marek Marlikowski, natomiast za udźwiękowienie Jakub Pietrzak ze studia Juice.

Słuchaj podcastu NowyMarketing