Krajowy lider rynku zamówień jedzenia online Pyszne.pl wprowadza nową platformę komunikacyjną „Czy ktoś powiedział” (ang. „Did Somebody Say”), której głównym motywem jest radość, jaką odczuwamy, gdy pada sugestia, by zamówić coś do jedzenia. Pyszne.pl przez swoją kampanię chce podkreślić pasję, jaką jest dostarczanie posiłków, które potrafią zaspokoić zachcianki nawet najbardziej wymagających klientów.
Nowa platforma jest kontynuacją kampanii z udziałem Snoop Dogga, prowadzonej dotąd w Wielkiej Brytanii, Australii i Kanadzie, gdzie charakterystyczne, łatwe do zapamiętania hasło „Did Somebody Say” zagościło już w języku potocznym i zdobyło szereg wyróżnień marketingowych. Teraz ta formuła trafia na wszystkie rynki, na których działa Just Eat Takeaway.com, spółka macierzysta Pyszne.pl.
Zobacz również
Pyszne.pl inauguruje platformę komunikacyjną reklamą telewizyjną z udziałem światowej gwiazdy pop – Katy Perry, która w swoim unikalnym stylu dzieli się z odbiorcami radością z zamawiania posiłków z dowozem. Reklama, stworzona przez agencję McCann London, pokazuje kuriera Pyszne.pl podjeżdżającego pod rezydencję Katy, wyglądającą jak ogromny, bajkowy dom dla lalek. Gdy kurier wręcza piosenkarce zamówiony posiłek, ruszamy w szaloną podróż po świecie artystki. Nie brakuje w nim wyszukanych strojów, lalek grających na pianinie i wspaniałych dań na każdą okazję.
Tekst piosenki zawiera odniesienia do różnego rodzaju kuchni i dań dostępnych w serwisie Pyszne.pl, odzwierciedlając wzrost popytu na posiłki z dowozem w nietypowych momentach, takich jak śniadanie czy lunch.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Poza reklamą telewizyjną, nowa kampania obejmuje odświeżoną identyfikację wizualną i nowy ton komunikacji. Zaplanowane są także działania w social mediach oraz aktywacje PR. – Kampania „Czy ktoś powiedział” niesie za sobą przesłanie, że Pyszne.pl jest odpowiedzią na wszelkie kulinarne zachcianki. Mamy nadzieję, że zbuduje ona więź z odbiorcami, a także zdobędzie uznanie dla marki w tej bardzo konkurencyjnej branży. Katy Perry wnosi do kampanii wyjątkową magię, a jej żartobliwa natura świetnie pasuje do charakteru naszej marki. To idealne partnerstwo, by dalej budować skojarzenie Pyszne.pl z radością płynącą z zamawiania posiłków z dowozem – komentuje Katarzyna Makowska, Senior Marketing Lead w Pyszne.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Film reklamowy wyreżyserował legendarny twórca muzycznych teledysków Dave Meyers, autor m.in. wideoklipów do światowych hitów Katy Perry takich jak: „Swish Swish” i „Firework”. Spot utrzymany jest w żartobliwym klimacie, typowym dla Katy Perry, podobnie jak stroje piosenkarki, znanej z niepowtarzalnego, ekstrawaganckiego stylu. Autorami muzyki i tekstu utworu są Katy Perry, Kris Pooley, McCann London oraz zespół odpowiedzialny za oryginalną ścieżkę „Did Somebody Say feat. Snoop Dogg”.
Za kreację kampanii odpowiadają Ben Buswell i Jo Griffin. Zdjęcia kręcono w Los Angeles we współpracy z domem produkcyjnym Radical Media, a ich autorką jest Vijat.</p Nowa kampania obejmuje 60-sekundowy spot dostępny na kanale YouTube, 30-sekundowe i 15-sekundowe spoty emitowane w telewizji, a także działania w kanałach OOH i DOOH, w mediach społecznościowych i w rozgłośniach radiowych.