W ramach jednorazowej opłaty w wysokości 9,99 zł użytkownicy Pyszne.pl+ zyskają dostęp do nielimitowanych darmowych dostaw przez 90 dni.
– Pyszne.pl+ to nasza odpowiedź na najważniejszą potrzebę konsumentów: maksymalną wygodę w najlepszej cenie. Zmieniamy się i po przedstawieniu nowej aplikacji jest to kolejny krok w kierunku naszych klientów. Wprowadzamy na rynek ofertę, która redefiniuje wartość dostawy jedzenia. Za jedyne 9,99 zł otwieramy drzwi do 90 dni nielimitowanych, darmowych dostaw. To nie jest zwykła promocja, to inwestycja w lojalność i pierwszy krok w budowie kompleksowego ekosystemu korzyści – mówi Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.
Zobacz również
Polska jako rynek innowacji
Wybór Polski jako jednego z pierwszych krajów do wdrożenia Pyszne.pl+ podkreśla strategiczne znaczenie lokalnego rynku dla globalnej grupy Just Eat Takeaway.com.
Docelowo Pyszne.pl+ będzie funkcjonować w modelu stałej subskrypcji, a w trakcie trwającego okresu promocyjnego platforma będzie analizować opinie i zachowania użytkowników, aby jak najlepiej dopasować finalny model subskrypcyjny do ich potrzeb, w tym oferując również dodatkowe korzyści promocyjne, oferty i nagrody.
– Obserwujemy, jak dynamicznie rośnie popularność modeli subskrypcyjnych w Polsce, a analizy z innych rynków pokazują, że członkowie programów subskrypcyjnych zamawiają znacznie częściej. Pyszne.pl+ jest naszą odpowiedzią na ten trend i oczekiwania klientów. Zaczynamy od niezwykle atrakcyjnej oferty darmowej dostawy, ale już teraz planujemy kolejne kroki, uważnie słuchając opinii użytkowników, aby Pyszne.pl+ było jak najlepiej dopasowane do ich potrzeb – dodaje Arkadiusz Krupicz.
Czego nauczył nas case kampanii American Eagle z Sydney Sweeney [OPINIE]
PS Subskrypcje podbijają rynek – wygoda, która wkracza w e-commerce
PS2 Masowo płacimy za subskrypcje, z których nie korzystamy [BADANIE]
Słuchaj podcastu NowyMarketing