PZL przygotował nową komunikację dla Salonów Agata

Salony Agata ruszają od sierpnia z nową serią spotów reklamowych kontynuujących dotychczasowy format, podkreślający wszechstronność oferty. To już trzecia kampania marki przygotowana przez agencję PZL.
O autorze
2 min czytania 2020-08-06

W tegorocznej odsłonie komunikacji po raz kolejny zobaczymy Małgorzatę Sochę. Tym razem jednak ambasadorka marki wystąpi w nieco innej roli, bowiem na ekranie pojawi się również aktorka Ewa Kasprzyk. Razem wcielą się w postacie związane ze sobą tyleż rodzinnie, co anegdotycznie – synową i teściową.

Jak przyznaje Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Salonów Agata, urozmaicenie spotów podyktowane było chęcią mocniejszego niż do tej pory osadzenia sposobu komunikacji w insightach i potrzebach konsumenckich: – Do niedawna Małgosia Socha doradzała w naszych spotach Klientom, jakie meble czy dodatki powinni wybrać. Tym razem Małgosia jako „Gośka” wystąpi w roli synowej i będzie się mierzyć z twardą zawodniczką – swoją teściową, w której rolę wciela się Ewa Kasprzyk. Realizując big ideę „Dla każdego coś”, oparliśmy nowe historie na stereotypowej relacji synowa-teściowa. Stworzyliśmy reklamy oparte na insightach i jesteśmy przekonani, że niejedna osoba, która zobaczy naszą nową komunikację, pomyśli: „Ja mam podobnie!”.”

W nowych spotach widzowie będą mieli okazję przyjrzeć się dylematom i motywacjom towarzyszącym konsumentom przy zakupie mebli i dodatków. Szczególne zaakcentowanie znaczenia relacji rodzinnych jest nieprzypadkowe.

Jak przekonuje Kot Przybora, dyrektor kreatywny agencji PZL, prezentowany produkt stanowi jedynie przyczynek do mówienia o wyższej, emocjonalnej wartości, jaką jest dom i domowa atmosfera: – Możemy powiedzieć, bez żadnej przesady, że dom to cały nasz świat. Szczególnie ostatnio tak jest, prawie dosłownie, i chociaż nasze życie się skomplikowało, to dalej jest w nim przecież miejsce na poczucie humoru i dystans. Choć napięcie między mieszkańcami czasem rośnie, bo codzienność jest trudniejsza, można je rozładować i zobaczyć, że w tych naszych małych sporach i perypetiach jesteśmy w zasadzie dość zabawni. Salony Agata, jak mało które, znają się na domu, a teściowe i synowe, jak mało kto w tych rodzinnych układach, mają niezwykle bogatą i intensywną relację. I nawet jak życie wróci do normy, to to akurat się zupełnie nie zmieni. Uśmiechnijmy się, bo szczęśliwy ten dom, gdzie teściowe są. I ładny, a to zapewniają meble z salonu Agata.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednocześnie zasadniczy przekaz płynący z komunikacji pozostaje taki jak dotychczas. Głównym celem marki jest zaspokojenie potrzeb różnych grup konsumentów. Szeroki wybór mebli i dodatków sprawia, że w Salonach Agata każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od preferencji. Zmianie nie uległy również warstwa wrażeniowa i tonacja spotów. Przestrzeń sklepowa ma być miejscem, w którym konsument poczuje się swobodnie, do którego będzie chciał wracać, a sama marka ma wywoływać ciepłe, sympatyczne skojarzenia. Stąd utrzymanie reklam w konwencji lekkich scenek dialogowych o humorystycznym zabarwieniu, niezmiennie gwarantujących procesowi komunikacji takie efekty jak wyróżnialność i zapamiętywalność.

W ramach planowanych działań przygotowano tematyczne spoty telewizyjne i radiowe oraz materiały wideo do emisji w internecie na kanale YT i w mediach społecznościowych, takich jak Instagram czy Facebook.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za przygotowanie kreacji odpowiadał team w składzie: Weronika Majchrzak i Małgorzata Grochala. Spoty wyreżyserował Kot Przybora, zaś autorem zdjęć jest Piotr Sobociński. Całość produkcji zrealizował Film Republic.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się