PZL rozwija dział kreacji

W związku z rosnącą ilością realizowanych projektów PZL ponownie rozbudowuje dział kreacji. Obecnie agencja umacnia kompetencje w zakresie projektowania graficznego tworząc dedykowane stanowisko Graphic Designera, które obejmie Małgorzata Grochala.
O autorze
0 min czytania 2015-09-18

Małgosia jest absolwentką łódzkiej ASP, specjalistką od brandingu, typografii oraz designu. Do tej pory projektowała i nadzorowała realizację wszelkich materiałów związanych z brandingiem od logotypów, materiałów identyfikacji wizualnej, poprzez materiały korporacyjne, BTL, aż po strony www, bannery czy filmy wizerunkowe. Pracowała m.in. dla takich marek jak iMe, Zień Home, Łukasz Jemioł, mBank, PKO, Plus, PZU, Tabasco czy Vienna Insurance Group. W wolnych chwilach  rysuje, maluje i projektuje ubiory.

Pod bezpośrednim kierownictwem Kota Przybory i Iwa Zaniewskiego – Małgosia odpowiadać będzie głównie za projekty z zakresu designu, projektowania opakowań i identyfikacji marek. Dodatkowo wspierać będzie zespół kreacji w pracy dla obecnych klientów agencji.