Od 2018 r. dział strategii na stałe korzysta z monitoringu Internetu SentiOne jako szybkiego źródła wiedzy o poglądach i emocjach internautów, związanych z markami, kategoriami, ale i zjawiskami.
To kolejne narzędzie, które sprawnie i efektywnie wzbogaca pracę agencji o realne opinie konsumentów. Dzięki SentiOne poszukiwanie nowych insightów, weryfikowanie założeń strategicznych czy sprawdzanie siły i percepcji elementów kreatywnych, to już nie tylko jakościowa praca researcherska online, ale konkretne ilościowe dane stojące za wynikiem analizy znaczeń, percepcji i sentymentów.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]