Od lat staramy się rozwijać nasz narodowy wyścig i możemy to robić dzięki pracy, pasji oraz sprawdzonym sponsorom. Jestem dumny, że kolejny raz mogę ogłosić, że razem z nami jedzie przez Polskę największy krajowy ubezpieczyciel, czyli PZU, które będzie też patronem klasyfikacji górskiej tegorocznego Tour de Pologne – powiedział dyrektor generalny wyścigu Czesław Lang.
Grupa PZU z zaangażowaniem wspiera polski sport. Po raz kolejny z dumą zostaliśmy sponsorem Tour de Pologne – największej cyklicznej imprezy sportowej w Polsce oraz najważniejszego wyścigu kolarskiego w Europie Środkowo-Wschodniej. W tym roku kolarze będą walczyć o koszulkę najlepszego górala PZU. Cieszę się, że możemy wspierać tak prestiżową imprezę, a dzięki niej promować aktywność fizyczną. Tour de Pologne znakomicie wpisuje się w tradycję wspierania przez nas najważniejszych imprez sportowych w Polsce – mówi Sylwia Matusiak, dyrektor zarządzająca ds. marketingu, sponsoringu i prewencji w PZU.
Zobacz również
Klasyfikacja górska PZU jest jedną z najważniejszych w wyścigu. To ona wyłania najlepszego górala, daje punkty do rankingu UCI, a przede wszystkim, jest niezwykle prestiżowa. Lider klasyfikacji górskiej zakłada wyjatkową koszulkę, a walka o nią jest zawsze jednym z najciekawszych wydarzeń wyścigu. Podczas tegorocznego 79. Tour de Pologne UCI World Tour kolarze będą zbierali punkty na szesnastu premiach górskich PZU. Każda jest efektownie zbudowaną bramą, przy której zbierają się tłumy kibiców. A na mecie każdego odcinka lider klasyfikacji górskiej PZU wchodzi na podium i jest osobno dekorowany.
Klasyfikacja górska PZU w Tour de Pologne ma bogatą historię i często jej losy ważą się do ostatniej chwili. W najnowszej historii najlepszymi góralami naszego narodowego wyścigu zostawali świetni kolarze. Są wśród nich między innymi Tomasz Marczyński, Łukasz Owsian, Belg Tim Wellens czy Austriak Patrick Konrad.
Tegoroczny Tour de Pologne, czyli największa coroczna impreza sportowa w Polsce i w naszej części Europy, w której od lat biorą udział najlepsi kolarze odbędzie się pod hasłem „Wyścig dla Pokoju”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Rywalizacja rozpocznie się w Kielcach 30 lipca, a później kolarze będą ścigali się o zwycięstwa na metach w Lublinie, Zamościu, Przemyślu, Sanoku, Rzeszowie, Stacji Narciarskiej RUSIŃSKI i w Krakowie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing