6 tys. wykonanych badań, kilka uratowanych żyć – to dotychczasowy efekt akcji „Droga do zdrowia z PZU”. Od początku czerwca do końca sierpnia nasze mobilne gabinety zdrowia odwiedziły 13 miejscowości w całej Polsce, przemierzając tysiące kilometrów. Podczas każdego przystanku mieszkańcy i turyści mogli bez zapisów i bezpłatnie wykonać serię badań, m.in. EKG, USG, zmierzyć ciśnienie krwi, a następnie skonsultować wyniki z lekarzem. Po sukcesie akcji PZU kontynuuje działania na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa i rusza z ogólnopolską kampanią prewencyjną #drogadozdrowia.
– Chcemy uświadomić Polakom, że mają ogromny wpływ na swoje zdrowie. Nasze codzienne nawyki i wybory w zakresie zdrowego odżywiania, aktywności fizycznej i regularnych badań profilaktycznych mają kolosalne znaczenie. Pandemia koronawirusa jeszcze mocniej uzmysłowiła nam, że zdrowie to najwyższa wartość i trzeba o nie dbać każdego dnia – wyjaśnia Robert Lubański, dyrektor ds. prewencji PZU.
Zobacz również
Z badań przeprowadzonych na zlecenie PZU w kwietniu 2021 r. wynika, że aż 85 proc. Polaków w wieku 18-65 lat uważa, że warto podejmować działania, by cieszyć się zdrowiem jak najdłużej. Jednak teoria nie idzie w parze z praktyką – jedynie 14 proc. badanych w sposób zdecydowany i świadomy wybiera zdrowy styl życia i przestrzega zalecanych terminów badań profilaktycznych*.
Jak zaznacza Robert Lubański, ambicją PZU jest to zmienić i wpłynąć na codzienne zachowanie Polaków. – Przekaz naszej nowej kampanii brzmi: „Droga do zdrowia to świadomy, chociaż czasami niełatwy wybór. Ale warto wykonać na niej nawet mały krok, aby poprawić jakość swojego życia. Każdy z nas ma wpływ na swoje zdrowie”. Chcemy wesprzeć odbiorców kampanii w ich drodze do zdrowia, dlatego udostępnimy im wiedzę naszych ekspertów i najlepsze praktyki oraz profesjonalne porady, jak zadbać o swoje zdrowie – dodaje.
Już dziś zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej www.drogadozdrowiazpzu.pl, na której znajdą się artykuły i webinary z zakresu m.in. dietetyki, profilaktyki chorób cywilizacyjnych czy aktywności fizycznej, przygotowane przez ekspertów medycznych, trenerów personalnych i influencerów. W ramach kampanii w telewizji, radiu i internecie wyemitowane zostaną 30 i 15- sekundowe spoty, działania prowadzone będą także w mediach społecznościowych. Akcja PZU potrwa do października.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
* Badanie przeprowadzone w kwietniu 2021 r. na zlecenie PZU przez agencję IQS na próbie N=1500 wśród reprezentatywnej grupy Polaków w wieku 18-65 lat.
Słuchaj podcastu NowyMarketing