Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Q&A Communications rozpoczyna współpracę z marką Amica

Q&A Communications zajmie się kompleksową obsługą działań public relations dla marki Amica. Poznańska agencja prowadzić będzie działania zarówno z zakresu PR produktowego, jak i korporacyjnego oraz media relations.
O autorze
1 min czytania 2016-03-04

–  Jako lider rynku i najbardziej rozpoznawalna marka w branży AGD stawiamy przed sobą ambitne cele, zarówno wizerunkowe, jak i biznesowe – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu w firmie Amica – Wiemy, że spójna i skuteczna strategia działań PR wzmocni wizerunek naszej firmy jako marki nowoczesnej i posiadającej technologię, która ułatwia codzienne życie.

Udziały rynkowe Grupy Amica sięgają obecnie 18 proc., co czyni ją największym producentem sprzętu gospodarstwa domowego na rodzimym rynku. Według badań, rozpoznawalność brandu oscyluje wokół 87 procent.

Jestem przekonany, że jest to początek owocnej współpracy, a nasze doświadczenie w zakresie PR korporacyjnego oraz produktowego przyczyni się do dalszego wzmacniania wizerunku marki – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner Q&A Communications. 

Odpowiedzialność za działania PR marki Amica została powierzona Q&A Communications w wyniku przeglądu agencji. Wśród pozostałych Klientów agencji znajdują się m.in.: Kompania Piwowarska, Grupa Energa, SEAT Polska, EDP Renewables, Żabka Polska i Subway Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj