– Jako lider rynku i najbardziej rozpoznawalna marka w branży AGD stawiamy przed sobą ambitne cele, zarówno wizerunkowe, jak i biznesowe – mówi Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu w firmie Amica – Wiemy, że spójna i skuteczna strategia działań PR wzmocni wizerunek naszej firmy jako marki nowoczesnej i posiadającej technologię, która ułatwia codzienne życie.
Udziały rynkowe Grupy Amica sięgają obecnie 18 proc., co czyni ją największym producentem sprzętu gospodarstwa domowego na rodzimym rynku. Według badań, rozpoznawalność brandu oscyluje wokół 87 procent.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Jestem przekonany, że jest to początek owocnej współpracy, a nasze doświadczenie w zakresie PR korporacyjnego oraz produktowego przyczyni się do dalszego wzmacniania wizerunku marki – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner Q&A Communications.
Odpowiedzialność za działania PR marki Amica została powierzona Q&A Communications w wyniku przeglądu agencji. Wśród pozostałych Klientów agencji znajdują się m.in.: Kompania Piwowarska, Grupa Energa, SEAT Polska, EDP Renewables, Żabka Polska i Subway Polska.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]