Allegro Polecam to program nagradzania za polecenie innym użytkownikom zakupów online na Allegro. W ciekawy i kreatywny sposób Kamila Kalińczak, Architekt Porządku Agnieszka Witkowska, Qczaj oraz Joanna Banaszewska wyjaśniają zasady polecania innym produktów oraz zdobywania za nie nagród.
Pomysł na zaangażowanie zasięgowych twórców internetowych wydał nam się przewrotny, ponieważ z Allegro Polecam każdy użytkownik może poczuć się jak… influencer. Zdobywa na swoje konto nagrody bo zakupy w internecie polegają na polecaniu. Dlatego też w spocie pojawiają się twórcy, którzy codziennie edukują, radzą i uczą w swoich mediach społecznościowych – mówi Anna Słowiakowska-Polak z Agencji 99 Złota Proporcja.
Zobacz również
Poza spotem ambasadorzy Allegro Polecam będą przedstawiać na swoich kanałach edukacyjne filmiki. Do akcji zaangażowani zostali także inni twórcy digitalowi. Są to: Maxineczka, W Szczytowej Formie, Ola Foryś, Wild Rocks, Ania Maluje, s0ymel, MoniqMusicTravel, Bakusiowo, Joanna Pachla, Janina Daily i CrueltyFreeAnn.
Kampania potrwa do 5 grudnia i zakłada liczne angażujące użytkowników aktywności.
W naszej najnowszej kampanii sięgamy po internetowych profesjonalistów – to oni codziennie mówią do setek followersów. Robią to w swoim niepowtarzalnym stylu. Każdy z nich opowie o programie afiliacyjnym Allego Polecam inaczej. Wyjaśni jego zasady w jasny sposób. Na tym zależało nam najbardziej: by zaciekawić odbiorcę prostym, humorystycznym przekazem. Całość łączy spójny, atrakcyjny wizualnie spot z czwórką naszych ambasadorów – mówi Anna Friedberg, Allegro Polecam Affiliation Team.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za stworzenie strategii oraz kompleksową realizację kampanii Allegro Polecam odpowiada Agencja 99 Złota Proporcja. Do jej zadań należą: wybór i koordynacja współpracy influencerskich, koncepcja i produkcja spotu, aktualizacja podstrony Allegro Polecam, kreacje oraz digitalowa kampania mediowa (Instagram, Facebook, Tik Tok, YouTube, GDN).
Spot w reżyserii Aleksandra Kropidłowskiego zrealizował dom produkcyjny TRUSKAVKA. Zdjęcia: Adrian Kuciel, Produkcja: Kamila Boruc Adamska i Katarzyna Ludmiła Dziadosz.
Zespół 99 Złota Proporcja to creative director: Anna Słowiakowska-Polak, managing director – Sabina Fajto-Mieczyńska, senior account manager – Monika Maceluch, account manager – Paulina Paduch oraz influencer manager – Maria Okręglicka.