Quebo i prof. Bralczyk zaangażowani w tworzenie ciechanowskiej edycji Monopoly

Quebo i prof. Bralczyk zaangażowani w tworzenie ciechanowskiej edycji Monopoly
Urząd miasta Ciechanów poinformował niedawno, że przy współpracy m.in. z Quebonafide i prof. Bralczykiem powstała ciechanowska edycja gry Monopoly. Dochód ze sprzedaży planszówki zostanie przekazany na modernizację budynku Schroniska Bezdomnych Zwierząt w Pawłowie.
O autorze
1 min czytania 2021-07-21

Urząd Miasta Ciechanów poinformował, że ciechanowska wersja Monopoly uwzględnia wszystkie najciekawsze i najbardziej znane punkty w mieście. Gracze mogą spotkać w grze Zamek Książąt Mazowieckich czy Kąpielisko Krubin.

– Chcieliśmy połączyć nowoczesną, atrakcyjną promocję miasta ze szczytnym celem, jakim jest wsparcie – prowadzonego przez miejską spółkę – schroniska dla zwierząt. Planszówki to cenna alternatywa dla dzieci i młodzieży, która pomaga budować więzi i wspólnie spędzać czas w kontrze do godzin poświęcanych na komputery. Pozwala też integrować rodziny, przyjaciół i bliskich, niezależnie od wieku – skomentował prezydent Ciechanowa Krzysztof Kosiński.

Współpracę przy tworzeniu nowej wersji kultowej gry podjęli znani ciechanowianie: raper Quebonafide, językoznawca prof. Jerzy Bralczyk, sztangista i mistrz olimpijski Szymon Kołecki oraz mistrz olimpijski w pchnięciu kulą Tomasz Majewski.

Monopoly edycja Ciechanów została stworzona, by łączyć dobrą zabawę z edukacją. Dzięki grze możliwe jest poznanie atrakcji turystycznych, zabytków, miejskiej architektury, ale z przymrużeniem oka. Każdy gracz ma szansę na zdobycie całego Ciechanowa dla siebie, pod warunkiem, że nową stolicą Mazowsza nie zostanie Radom, i nie będzie należało zapłacić nowego podatku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ciechanowska edycja Monopoly została stworzona przez ratusz we współpracy z firmą Winning Moves. Aktualnie zakup planszówki jest możliwy wyłącznie po odwiedzeniu Parku Nauki Tours w Ciechanowie, jednak pojawiły się zapowiedzi, że na przełomie sierpnia i września gra będzie dostępna w sklepie internetowym Empik.com oraz w wybranych salonach Empik.

Słuchaj podcastu NowyMarketing