Co łączy opony i gwiazdki Michelin? Jak zdrowo się odżywiać w podróży? Co zrobić, gdy widzisz wypadek na trasie? Jak przygotować się na awarię/sytuację kryzysową? Kiedy i czy w ogóle samochody elektryczne zastąpią spalinowe? Tego wszystkiego i jeszcze więcej dowiecie się, słuchając kolejnych odcinków #wDrodze.
– Podcast #wDRODZE jest skierowany do wszystkich tych, którzy chcą, lubią, a czasami nawet muszą się przemieszczać, albo tak jak my – kochają motoryzację. Specjalnie dla podróżników na trasach długich, jak i krótkich Raben przygotował serię odcinków, w których rozmawiamy z ciekawymi ekspertami – mówi Klaudyna Polanowska-Skrzypek, group PR manager, Grupa Raben. – Gorąco zapraszamy na Spotify i YouTube co wtorek – dodaje Polanowska-Skrzypek.
Zobacz również
Podcast prowadzi absolutna fanka motoryzacji, doświadczona podcasterka i miłośniczka podróży – Małgosia Zmaczyńska.
– Uwielbiam jeździć samochodem, a ponieważ w ciągu miesiąca pokonuję nawet kilka tysięcy kilometrów, doskonale wiem, jak wiele dzieje się w drodze. Dlatego cieszę się, że dzięki współpracy z Grupą Raben, której ciężarówki od lat bardzo dobrze kojarzę z naszych dróg, mogliśmy przyjrzeć się wielu zagadnieniom związanym z podróżami i porozmawiać o nich w podcaście, czyli formacie, który wprost został stworzony na długie trasy – tak projekt komentuje Małgosia Zmaczyńska.
Pierwszy odcinek dostępny będzie już od 21 września na Spotify. Zgodnie z trendami, podcast będzie dostępny także w formie wideo, dlatego można go oglądać i słuchać na kanale Raben na YouTubie. Kolejne epizody z pierwszej serii będą pojawiały się co wtorek.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Gościem specjalnym 2 odcinków podcastu jest człowiek, który zwiedził niejedno miejsce na Ziemi i który jak twierdzi: „zjadł i przepił wszystko, co zarobił”. Robert Makłowicz, opowie o swoich podróżach kulinarnych i zdradzi kilka sekretów – nie tylko swoich.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podcast dowozi Raben we współpracy z agencją GOOD FOR YOU, z którą firma realizowała już projekty w mediach społecznościowych oraz w obszarze influencers marketingu. A nawet wspólny projekt #RabenExpress został wyróżniony brązowym Spinaczem w 2018 r. w kategorii PR korporacyjny.
– Z Grupą Raben współpracuję od przeszło 3 lat i to, co w niej uwielbiam, to otwartość na kreatywne projekty. Wspólnie wysyłaliśmy już influencerów ciężarówką po Europie, pokazywaliśmy drogę produktu czy promowaliśmy z jednym z największych youtuberów współpracę z Bankami Żywności. Teraz postanowiliśmy stworzyć pierwszy w Polsce podcast poświęcony sytuacją na drodze, skierowany dla wszystkich kierowców. Dzięki zaufaniu, jakie mamy do siebie, mogą powstawać właśnie tak fantastyczne projekty jak #wDRODZE. A to jeszcze nie koniec naszych wspólnych pomysłów. Także, śledźcie nasze social media – będzie się działo! – wyjaśnia Wojtek Kardyś, GOOD FOR YOU.
Grupa Raben poprzez kolejny, ciekawy projekt udowadnia, że „logistyka z ludzką twarzą” nie jest tylko pustym sloganem firmowym, ale celem, który jest tak samo ważny dla firmy jak droga do jego osiągnięcia. Jak widać lider na rynku logistyki nie tylko wdraża innowacyjne rozwiązania w transporcie i magazynowaniu, ale również w zakresie szeroko pojmowanej promocji marki, udowadniając, że logistyka wcale nie musi być nudna.
Podcast #wDrodze dostępny jest na kanale YouTube Grupy Raben oraz Spotify. Natomiast cała kampania będzie dodatkowo promowane na kanale firmy na Facebooku oraz Linkedinie.