Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Rada Reklamy z nowym składem osobowym

Walne Zebranie Członków Rady Reklamy wybrało nową obsadę organów Związku. Organizacją pokieruje Łukasz Kowalski, Zastępca Dyrektora Zarządzającego MSL. Wybrano również członków Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy.
O autorze
1 min czytania 2023-06-27

Nowy skład osobowy organizacji został wybrany na dwuletnią kadencję spośród firm i organizacji zrzeszonych bezpośrednio i pośrednio w Radzie Reklamy. Nadchodząca kadencja obfitować będzie w nowe inicjatywy – projekty, szkolenia, webinaria dla członków, arbitrów oraz dla szerszego rynku. Pierwszą z nich jest projekt GenEtyczni – laboratorium wiedzy, doświadczeń i kompetencji, które ma przybliżać tematykę etyki w reklamie i marketingu, kolejnemu pokoleniu profesjonalistów w tej dziedzinie.

– Jestem szczęśliwy, że w nowej roli prezesa zarządu mogę zaangażować się pracę dla najważniejszej organizacji zajmującej się etyką i samoregulacją w reklamie w Polsce. Doceniam zaufanie, jakim obdarzyli mnie Członkowie organizacji. Wśród priorytetów na najbliższe lata na pewno chciałbym podkreślić dalsze wzmacnianie i promowanie idei samoregulacji, zarówno poprzez aktywność w ośrodkach opiniotwórczych i decyzyjnych, jak i konsekwentne poszerzanie bazy członkowskiej o nowe podmioty i całe obszary rynku.” – powiedział Łukasz Kowalski, prezes zarządu Rady Reklamy. – Najważniejszymi wyzwaniami stojącymi przed Radą Reklamy w najbliższych latach jest rozwój technologii w reklamie, w tym coraz szersze wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz budowanie odpowiedzialnej reklamy środowiskowej i przeciwdziałanie zjawisku greenwashingu. – dodał.

Celem organizacji jest baczne obserwowanie świata reklamy i zachodzących w nim zmian. Sama Rada jak i Komisja Etyki Reklamy odpowiadają na trendy i zmiany pojawiające się na rynku tak by przekaz trafiający do obiorców był bezpieczny oraz spełniał normy etyczne. W skład Komisji wchodzą wybitni eksperci i ekspertki z wieloletnim doświadczeniem w swoich branżach.

Nowy zarząd  Rady Reklamy:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Łukasz Kowalski, MSL jako prezes zarządu
  • Robert Wielgo, IAB Polska
  • Małgorzata Węgierek, Havas Media Group
  • Aleksandra Przeździecka, Warner Bros. Discovery
  • Bartłomiej Morzycki, Browary Polskie
  • Małgorzata Skonieczna, Pepsico

Nowa rada nadzorcza Rady Reklamy:

  • Sylwia Palmowska – Stusińska, Procter & Gamble Polska
  • Iwona Jacaszek-Pruś, Kompania Piwowarska
  • Anna Lubowska
  • Beata Rożek, Mars Polska
  • Włodzimierz Schmidt, IAB Polska

Pełne informacje o arbitrach znajdują się na stronach Organizacja i Komisja Etyki Reklamy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się