– W pandemii szukaliśmy nowych sposobów komunikowania się z naszymi pracownikami. Format radia trafił na swój czas, wzmacnia więź między pracownikami poprzez mniej formalną komunikację – mówi Klaudia Szymczak z zespołu komunikacji wewnętrznej w Avivie, pomysłodawczyni radia.
W każdej audycji występuje przedstawiciel jednego z zespołów Avivy i opowiada o pracy działu od mniej znanej strony.
Zobacz również
– Nie chodzi nam o suche fakty i liczby, ale o ciekawostki pokazujące specyfikę pracy. Pytam też na przykład o niepowodzenia, z których można się teraz pośmiać – mówi Klaudia Szymczak.
Muzykę do audycji proponują pracownicy.
– Mamy przekrój od łagodnych ballad po rockowe brzmienia, dzięki czemu każdy możne usłyszeć muzykę, którą lubi – mówi Klaudia Szymczak.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Nazwę radia – Aviva FM – również wybrali w głosowaniu pracownicy spośród wielu przedstawionych wcześniej propozycji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Naszego radia słucha ten, kto chce i jest zainteresowany – na żywo z biura lub z domu, albo potem odsłuchuje nagrania. Monitorujemy liczbę słuchaczy i zakładamy dalszy rozwój radia, które wzbogaciło naszą komunikację wewnętrzną. Radio nie powstałoby bez naszych zespołów IT, dzięki którym działa bezpiecznie, bezproblemowo i nie obciążając nadmiernie sieci – dodaje Klaudia Szymczak.