TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Radomir Jaszczuk pokieruje rozwojem sprzedaży Grupy Mullenlowe

Grupa skupiająca agencje Mediahub, MullenloweWarsaw i Octopus Tech zyskała nowego managera odpowiedzialnego za rozwój korporacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, ze szczególnym naciskiem na działania performance i e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2023-06-14

W ramach Grupy Mullenlowe, obejmującej spółki Mediahub, MullenloweWarsaw i Octopus Tech, stworzono nowe stanowisko associate director & enterprise development. Objął je Radomir Jaszczuk, manager z wieloletnim doświadczeniem pracy w agencjach digitalowych, performance’owych i reklamowych. Zadaniem Radomira Jaszczuka będzie wzmacnianie biznesu grupy poprzez tworzenie komplementarnych projektów w obszarach transformacji cyfrowej, dopasowanych do potrzeb klientów oraz aktywne dostosowywanie i sprzedawanie rozwiązań cyfrowych całej organizacji.

Jednym z głównych celów grupy jest wzrost sprzedaży omnichannel, nakierowanej na działania performance i e-commerce, które są kluczowymi obszarami inwestycji Mediahub, MullenloweWarsaw i Octopus Tech.

W strukturach Grupy Mullenlowe będzie ściśle współpracował z zarządem organizacji, w której skład wchodzą: Robert Winiarski, prezes zarządu i dyrektor finansowy, Kinga Grzelewska, członek zarządu i managing partner MullenloweWarsaw oraz Ewa Góralska, członek zarządu i managing director Mediahub.

Radomir Jaszczuk ostatnio związany był z Digitree Group, gdzie przez sześć lat m.in. obejmował stanowisko ds. rozwoju sprzedaży Grupy, w której skład wchodzą np. agencje JU, SARE oraz Fast White Cat. Poprzednio był członkiem zarządu agencji 360 stopni – Kore. Przez 18 lat wydawał magazyny „Życie Handlowe” i „Kosmetyki”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj