Limitowana edycja Kinder Chocolate powstała ze zdjęć 12. zwycięzców konkursu „Każde dziecko na opakowaniu Kinder Chocolate” realizowanego we wrześniu i październiku 2020 roku. To już kolejna odsłona akcji promocyjnej mającej na celu pokazanie na kultowym opakowaniu twarzy polskich dzieci. W tym roku znany format promocji, w którym twarze laureatów konkursu pojawiają się na opakowaniach oraz w kampanii reklamowej Kinder Chocolate został również wzbogacony o prezentację dziecięcych radości. W limitowanej edycji opakowań marka Kinder Chocolate pokazuje, jak radosne, jak różnorodne, jak wyjątkowe jest każde dziecko.
– W akcji promocyjnej postawiliśmy na inkluzywność i różnorodność. Zależało nam na tym, aby podkreślić, że istnieje tyle odsłon dziecięcych radości, ile samych dzieci. Chcielibyśmy również pokazać, że każde dziecko jest wyjątkowe bez względu na miejsce zamieszkania, pochodzenie, hobby czy swoją sprawność. Dlatego w limitowanej edycji Kinder Chocolate prezentujemy aż 12 dzieci i mamy nadzieję, że będą one swoistymi reprezentantami wszystkich maluchów w całej Polsce – mówi Bartosz Banach brand manager marki Kinder Chocolate.
Zobacz również
A co sprawia radość Twojemu dziecku?
Wizerunki laureatów konkursu znalazły się również w kampanii reklamowej „Radość niejedno ma imię”. W spotach promocyjnych bohaterowie akcji opowiadają o tym, co sprawia im radość. Dla Marianny i Sary nauka to największa frajda. Blanka Maksymilian, Oliwier i Kornel uwielbiają ruch. Kubę i Walerię najbardziej cieszą twórcze zabawy. Z kolei Marysi, Mikołajowi, Emilce i Kacprowi radość sprawia kontakt z naturą.
– Inspiracją dla idei kreatywnej nowej odsłony opakowań stała się teoria inteligencji wielorakich opracowana przez dr. Howarda Gardnera, neuropsychologa z Uniwersytetu Harvarda. Koncepcja badacza zakłada, że istnieje kilka rodzajów inteligencji w zależności od aktywności, którą weźmie się pod uwagę np.: ruchową, muzyczną, językową, przyrodniczą, wizualną, interpersonalną, matematyczno-logiczną czy intra personalną. W akcji szczególnie podkreślana jest radość z ruchu, tworzenia, kontaktu z naturą oraz nauki – mówi Amina Ostrowska concept & communication director w agencji Nairobia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Działania promocyjne obejmą m.in.: telewizję, digital, media społecznościowe oraz serwisy VOD. Nowej kampanii towarzyszą również działania edutainment realizowane we współpracy z Axel Springer, który odpowiada za stworzenie koncepcji, contentu i strony akcji na portalu Onet.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Kampania promocyjna „Radość niejedno ma imię” to nie tylko kreatywne ogłoszenie laureatów konkursu, lecz spójna idea krążąca wokół istotnego przekazu i dziecięcej różnorodności. W wyniku procesu kreatywnego powstała edutainmentowa platforma komunikacyjna o zasięgu ogólnopolskim. Tym bardziej cieszymy się, że jesteśmy częścią projektu wspierającego i inspirującego rodziców w całej Polsce! – dodaje Ostrowska.
Za kompleksową realizację kampanii odpowiada agencja Nairobia, która po raz kolejny współtworzy tę akcję. Do zadań agencji należało zarówno zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu „Każde dziecko na opakowaniu Kinder Chocolate”, jak i zrealizowanie kampanii „Radość niejedno ma imię” od strony koncepcji, kreacji, organizacji oraz produkcji. Zakupem mediów oraz nawiązaniem współpracy z partnerem medialnym zajęła się agencja Vizeum.