Radosław Ciszewski szefem działu Public Affairs w 24/7Communication

Radosław Ciszewski został nowym szefem działu Public Affairs w agencji 24/7Communication. W ramach działań tej sekcji ekspert, wraz z zespołem, będzie odpowiedzialny za realizację złożonych projektów z zakresu współpracy z interesariuszami.
O autorze
1 min czytania 2021-03-23

Radosław Ciszewski od ponad kilkunastu lat doradza firmom w zakresie strategii działań Public Affairs. Ma szerokie doświadczenie w wielu branżach – pracował dla firm z sektora finansowego, spożywczego, tytoniowego, branży transportowej, energii odnawialnej oraz technologii.

Ma bogate doświadczenie polityczne – prowadził i doradzał przy kilkudziesięciu kampaniach politycznych. W 2003 roku koordynował kampanie przed referendum akcesyjnym Polski do Wspólnot Europejskich. Pracując w Fundacji im. Roberta Schumana prowadził działania informacyjne dotyczące UE. Był też współpracownikiem Ministerstwa Skarbu.

Ma na swoim koncie ścieżkę medialną, zaczynał jako redaktor w TVN24. Następnie został producentem magazynów gospodarczych i reporterem newsowym oraz reporterem tematycznych magazynów gospodarczych. Był szefem zespołu redaktorów i wydawcą w kanale gospodarczym TVN CNBC.

Przy realizacji działań Public Affairs i kampanii społecznych współpracował z organizacjami gospodarczymi, takimi jak: Pracodawcy RP, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców oraz wieloma think thankami. Jest też współfundatorem oraz członkiem rady Fundacji im. Kazimierza Pułaskiego, specjalizującej się w polityce zagranicznej i polityce bezpieczeństwa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania Public Affairs w 24/7Communication obejmują realizację złożonych projektów z zakresu współpracy z interesariuszami. W ramach tego obszaru specjaliści przygotowują m.in. monitoring polityczny i liderów opinii, zarządzają kontaktami ze społecznościami lokalnymi oraz samorządami, tworzą strategie komunikacji w obszarze PA. Ponadto dział ten zajmuje się komunikacją kryzysową, organizacją szkoleń i symulacji kryzysowych oraz strategią i wsparciem w takich przypadkach.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się