Radosław Ciszewski od ponad kilkunastu lat doradza firmom w zakresie strategii działań Public Affairs. Ma szerokie doświadczenie w wielu branżach – pracował dla firm z sektora finansowego, spożywczego, tytoniowego, branży transportowej, energii odnawialnej oraz technologii.
Ma bogate doświadczenie polityczne – prowadził i doradzał przy kilkudziesięciu kampaniach politycznych. W 2003 roku koordynował kampanie przed referendum akcesyjnym Polski do Wspólnot Europejskich. Pracując w Fundacji im. Roberta Schumana prowadził działania informacyjne dotyczące UE. Był też współpracownikiem Ministerstwa Skarbu.
Zobacz również
Ma na swoim koncie ścieżkę medialną, zaczynał jako redaktor w TVN24. Następnie został producentem magazynów gospodarczych i reporterem newsowym oraz reporterem tematycznych magazynów gospodarczych. Był szefem zespołu redaktorów i wydawcą w kanale gospodarczym TVN CNBC.
Przy realizacji działań Public Affairs i kampanii społecznych współpracował z organizacjami gospodarczymi, takimi jak: Pracodawcy RP, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców oraz wieloma think thankami. Jest też współfundatorem oraz członkiem rady Fundacji im. Kazimierza Pułaskiego, specjalizującej się w polityce zagranicznej i polityce bezpieczeństwa.
Działania Public Affairs w 24/7Communication obejmują realizację złożonych projektów z zakresu współpracy z interesariuszami. W ramach tego obszaru specjaliści przygotowują m.in. monitoring polityczny i liderów opinii, zarządzają kontaktami ze społecznościami lokalnymi oraz samorządami, tworzą strategie komunikacji w obszarze PA. Ponadto dział ten zajmuje się komunikacją kryzysową, organizacją szkoleń i symulacji kryzysowych oraz strategią i wsparciem w takich przypadkach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing