Jako Creative Group Head będzie odpowiedzialny m.in. za tworzenie dla reklamodawców ofert komunikacji niestandardowej w stacjach Złote Przeboje, Rock Radio, TOK FM i Pogoda, serwisie Tuba FM oraz w sieci kin Helios.
Radosław Sączek, przed dołączeniem do Tandem Media w 2014 r., pracował w Biurze Reklamy Polskapresse, gdzie przez 5 lat był szefem działu kreacji, zajmującego się tworzeniem i wdrażaniem niestandardowych projektów reklamowych w dziennikach regionalnych oraz w bezpłatnej gazecie „Nasze Miasto”. Wcześniej pracował m.in. w Universal McCann, Media Express oraz w „Gazecie Wyborczej”.
Zobacz również
Poprzednio działem akcji niestandardowych Tandem Media kierował Piotr Gałęzowski, który zakończył współpracę z Agorą.
Tandem Media to zespół, który działa w strukturach sprzedażowych Grupy Radiowej Agory. Zajmuje się pośrednictwem w sprzedaży czasu antenowego w stacjach radiowych, a także sprzedażą powierzchni on-screen i off-screen w sieci kin Helios.
Tandem Media oferuje usługi konsultingu, planowania i zakupu ogólnopolskich i lokalnych kampanii radiowych, tworzenie i sprzedaż rozwiązań pakietowych z wykorzystaniem czasu antenowego stacji Agory i pozostałych nadawców, reklam w radiowych serwisach internetowych oraz ofert cross-mediowych i niestandardowych. Oprócz tego zespół Tandem Media jest wyłącznym brokerem oferującym od stycznia 2015 r. powierzchnie reklamowe we wszystkich kinach Helios w całej Polsce.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej informacji na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing