Rafał Ferber jest konsultantem ds. pracy zdalnej oraz sprzedaży i marketingu. W swojej dotychczasowej karierze budował, rozwijał i szkolił zespoły sprzedażowe m.in. w Noble Banku jako dyrektor Oddziału Mobilnej Sieci Sprzedaży. Odpowiadał za restrukturyzację działu sprzedaży Swiss Life po przejęciu firmy AWD. Karierę w sprzedaży rozpoczynał w 2006 roku w Unity Group (software house) gdzie zajmował się pozyskiwaniem klientów korporacyjnych.
Rafał Ferber jest pomysłodawcą Strony na Facebooku „Mordor na Domaniewskiej”, która w ciągu 8 lat zdobyła ponad 160 tys. obserwujących. Coś, co powstało jako żart i satyra, przerodziło się w biznes, w ramach którego Ferber przeprowadził kilkadziesiąt projektów socialmediowych dla swoich klientów.
Zobacz również
– W 2017 roku wygrałem w konkursie na Fanpage (Social) Tigers nagrodę i postanowiłem przy okazji spotkać się z Frankiem na kawę i poznać go osobiście. Od razu „kliknęło” i zaczęliśmy się regularnie spotykać. Mimo iż byliśmy „konkurencją”, to widywaliśmy się regularnie i rozmawialiśmy o naszych biznesowych wyzwaniach. Na którymś ze spotkań Franek powiedział (być może dla żartu): „Fajnie byłoby zrobić biznes razem”. Doskonale się z Frankiem uzupełniam charakterem i kompetencjami. W styczniu 2021 roku zmieniła się moja sytuacja życiowa i gdy Franek złożył mi propozycję zbudowania działu sprzedaży w Tigers, to nie wahałem się zbyt długo. Dogadaliśmy się w niecałe dwa tygodnie. Tigers to firma, do której mogę wnieść to, co mam najlepszego – pasję do sprzedaży i kilkunastoletnie doświadczenie zarówno w tym obszarze, jak i w zakresie digital marketingu, którym zajmuje się mniej więcej od 2003 roku. Lubię wysoko postawioną poprzeczkę i mam zamiar zbudować tu najlepszy dział sprzedaży w kraju…a może nawet w Europie. A po co właściwie ograniczać się tylko do Europy? Tigers chce się rozwijać na rynkach azjatyckich, a ja marzę o tym, aby tam zamieszkać. Mamy wspólne cele i wspólnie je zrealizujemy – mówi Rafał Ferber.
– Z Rafałem znamy się od kilku lat ze spotkań, na których dzieliliśmy się biznesowymi doświadczeniami jako bezpośrednia konkurencja. To partnerskie podejście i wiedza Rafała skłoniły mnie do przedstawienia mu propozycji współpracy i jestem naprawdę dumny, że zgodził się ją przyjąć. Z racji silnego marketingu firmy, nigdy nie musieliśmy być dobrzy w sprzedaży. Teraz, z wizjonerskim liderem na czele tego obszaru, możemy sięgąć po najwyższe szczyty. W strukturze organizacyjnej Tigers, Rafał Ferber będzie odpowiadać za obszar sprzedaży, na którego czele staje jako Head of Sales – powiedział Franciszek Georgiew, CEO Tigers.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell