Rafał Jakubowski ma wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej kluczowych marek i firm w Polsce i Czechach. W Santander Bank Polska będzie nadzorował realizację strategii marketingowej, działania związane z wizerunkiem marki, pozycjonowanie oraz działania Public Relations. Obejmie stanowisko 1 marca br.
Rafał Jakubowski jest absolwentem wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej i od 25 lat zajmuje się zarządzaniem działaniami marketingowymi. Wiedzę na temat ludzkich zachowań i potrzeb skutecznie wykorzystuje w tworzeniu produktów, koncepcji i kampanii. Jego doświadczenie obejmuje 13 lat pracy w firmach FMCG – rozwijał produkty i marketing pracując w Polsce (Mars, Danone i Coca-Cola) oraz Czechach (Danone Czechy). W latach 2011-2014 zarządzał marketingiem i R&D dla KFC jako dyrektor odpowiedzialny za Europę Centralną. Przez ostatnie 10 lat był dyrektorem marketingu detalicznego mBank S.A.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W 2019 zdobył tytuł Dyrektor Marketingu Roku w kategorii Long Term, a w 2022 otrzymał pierwszą nagrodę w konkursie miesięcznika Press Ad Wo/Man Roku: Ad Marketer roku 2022. Przez ostatnie 6 lat zasiadał w Zarządzie IAA Polska, obecnie członek Rady Nadzorczej IAA. Pięciokrotny członek jury konkursu reklamowego Effie, kilkukrotnie przewodniczący grup jurorskich.