Do powierzonych nowemu digital transformation directorowi obowiązków w 180heartbeats należy także zmodernizowanie procesów biznesowych – tak by potrzeby każdego klienta były oceniane indywidualnie, a zespół wypracował dostosowane i inteligentne rozwiązania, rozwijanie współpracy z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych na polskim rynku. Jednocześnie Rafał Knap będzie ściśle współpracować z Szymonem Gregorczykiem, technology directorem i szefem TECH i LAB, który odpowiada za współpracę z agencjami w grupie JUNG v MATT, innowacje i rozwój IT.
Rafał Knap pracuje w branży od 16 lat. Zaczynał w Grupie McCann Erickson Polska, potem był jednym z założycieli i partnerem zarządzającym software house LibraLogic Sobieski, Knap oraz agencji z obszaru komunikacji cyfrowej – 24/7Digital. Pracował także jako dyrektor zarządzający Concept Interactive i head of digital AdComms Media & Marketing Group, gdzie m.in. odpowiadał za tworzenie i realizację strategii komunikacji cyfrowej, a także nadzór nad zespołem i raportowanie projektów z zakresu digital, mobile, interactive, SEO/SEM, content marketingu i mediów społecznościowych. Realizował projekty dla takich marek jak McDonald’s Polska, Lexus, Affidea Polska, E.Wedel, Mercedes-Benz Trucks Polska, STEGU, Douglas, Novartis, PKO BP, ASUS.
Zobacz również
Ponadto do działu TECH i LAB 180, dołączyła także frontend developer Magdalena Lewandowska. Wcześniej pracowała w studiu graficznym Podpunkt/Superskrypt, gdzie m.in. współtworzyła nagrodzony brązem KTR projekt portalkandydata.pw.edu.pl.
– Globalne marki, na przykład Nike czy Amazon rozwijają się i stają liderami właśnie dzięki transformacji cyfrowej – mówi Rafał Knap. – Nike dzięki współpracy z R/GA i proponowanym przez nią aplikacjom jest dziś liderem innowacji. Z kolei Amazon, który powstał, by sprzedawać książki, uruchomił platformę streamingową Amazon Prime Video, gdzie udostępnia własne seriale. Wcześniej nikt tego nie próbował na taką skalę. Wielu nie wierzyło, że to możliwe. A te firmy po prostu robią to, co obiecują konsumentom i w oparciu o nowe technologie kontynuują dodawanie usług i produktów. Dzięki temu są dziś wszechstronne i znacząco wyprzedzają konkurencję. Transformacja cyfrowa pomogła im zoptymalizować procesy biznesowe, osiągać wzrost poprzez tworzenie nowych źródeł przychodów oraz obniżać koszty – wskazuje Knap i dodaje, że każdy ich krok po drodze wymagał dopasowanego wsparcia technologicznego.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell