Do najważniejszych zadań nowego Dyrektora Marketingu Agito.pl należy także prowadzenie działań komunikacyjnych w obliczu silnie zmieniającego się rynku e-commerce w Polsce i konieczności odpowiedzi na wyzwania wiążące się z pozycjonowaniem firmy.
Przed dołączeniem do Agito, Rafał Kochański pracował w Makro Cash and Carry, gdzie całościowo odpowiadał za wszelką komunikację, kierowaną do najważniejszych grup docelowych sieci.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
W trakcie swojej kariery zawodowej zajmował się też komunikacją marek po stronie producentów. Zarządzał także takimi markami z portfolio produktowego Procter & Gamble, jak: Pampers, blend-a-med, Oral-B czy Olay. Pełnił także funkcję Brand Managera w Mars Polska gdzie był odpowiedzialny za działania marketingowe marek, takich jak Whiskas, Kitekat i Sheba.