Prezesem zarządu został Rafał Madyński, a Karolina Stępniak awansowała na stanowisko dyrektor wydawniczej. Wydawnictwo realizuje wszystkie projekty od lat rozwijane przez firmę BROG Marketing.
BROG B2B od stycznia jest zarządzane przez Rafała Madyńskiego, od 7 lat związanego z produktami wydawniczymi i konferencyjnymi firmy. Jest twórcą strategii jej rozwoju w ostatnich latach oraz współtwórcą sukcesów. Dotychczas pełnił funkcję dyrektora marketingu BROG Marketing.
Zobacz również
– To dla mnie ogromy zaszczyt, że będę miał możliwość zarządzania i kontynuowania pracy jednego z najważniejszych na polskim rynku wydawnictw branżowych oraz organizatora konferencji. Przede wszystkim to wielkie zobowiązanie wobec naszych Czytelników, Użytkowników, Partnerów i Uczestników wydarzeń dotyczące utrzymania najwyższej jakości oferowanych przez nas produktów oraz usług. W najbliższych latach zamierzam jeszcze bardziej wzmocnić nasza pozycję rynkową. Dzięki zespołowi, w pełnym, niezmienionym składzie będziemy mogli realizować strategię dalszego rozwoju w obszarze wydawnictw i produktów konferencyjnych – zapowiada Rafał Madyński, prezes BROG B2B.
Cele oraz misja firmy pozostają niezmienne i koncentrują się na dostarczaniu najbardziej praktycznych, merytorycznych oraz aktualnych treści przeznaczonych dla szerokiego grona decyzyjnych profesjonalistów w osobach: właścicieli niezależnych, prezesów i zarządów sieci oraz menadżerów, przedsiębiorców, ekspertów i doradców, a także dostawców działających na rynkach: gastronomicznym, hotelarskim, sweets & coffee oraz stacji paliw.
BROG B2B jest również organizatorem i kontynuatorem tradycji dorocznych spotkań branżowych. Wszystkie projekty nadal są prowadzone przez osoby, które zajmowały się nimi dotychczas. Działem sprzedaży zarządza Zbigniew Pąk, zajmujący stanowisko dyrektora sprzedaży. Natomiast Monika Sanecka, Agata Kowal i Adam Stępniak pełnią funkcje menedżerów ds. kluczowych klientów. Dotychczasowy prezes Piotr Rudnicki wycofał się z zarządzania firmą i aktualnie będzie w niej pełnił funkcje w obszarze doradztwa.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Od blisko 20 lat budowaliśmy ofertę opierającą się na wysokiej jakości komunikacji w obszarze B2B oraz jej wizerunku. Przez ten czas nasze produkty wydawnicze i konferencyjne doczekały się wysokiego uznania oraz zyskały opinię jako najważniejszych i najbardziej praktycznych dla profesjonalistów kilku rynków. Jestem bardzo szczęśliwy, że mogę przekazać stery właśnie temu zespołowi. Zarówno Karolina Stępniak, jak i Rafał Madyński od lat związani są z firmą. Należą do grona jej najlepszych pracowników i niewątpliwych współtwórców całego sukcesu. Przekazuję firmę w zaufane ręce z głębokim przekonaniem, że najlepsze lata są jeszcze przed nią. Przede mną natomiast stoją nowe projekty i plany, oraz czas na realizację własnych pasji – podsumowuje Piotr Rudnicki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Karolina Stępniak, która także od 7 lat jest związana z wydawnictwem, dotychczas była odpowiedzialna za sekcję wydawniczą oraz redakcję czasopisma „Świat Hoteli” i merytoryczny obszar wydarzenia „Forum Profit Hotel”. Od stycznia br. zajmuje stanowisko dyrektor wydawniczej. Do jej obowiązków, poza redagowaniem „Świata Hoteli” i portalu Horecanet.pl należy m.in. tworzenie spójnej strategii wydawniczej w obszarze wszystkich portali i czasopism, wyznaczanie i realizacja planów wydawniczych, nadzorowanie produkcji, współorganizacja wydarzeń branżowych oraz współtworzenie całej strategii produktowej i wizerunkowej spółki.