Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie 

Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie 
Polska Press Grupa ma nowego Dyrektora Marketingu. 1 lipca br. stanowisko objął Rafał Piasecki – doświadczony strateg z bogatym dorobkiem w obszarze marketingu, komunikacji i brandingu. 
O autorze
1 min czytania 2025-07-01

Rafał Piasecki to strateg marketingowy. W latach 2023–2025 pełnił funkcję Dyrektora Marketingu w DaGrasso TEPC/ORKLA, gdzie odpowiadał m.in. za repozycjonowanie marki DaGrasso. Wcześniej zdobywał doświadczenie na stanowiskach menedżerskich i eksperckich w Samsung Group oraz agencjach One Eleven, DDB, Young & Rubicam Brands czy CAM Media. Odpowiadał tam za tworzenie i realizację strategii marketingowych i komunikacyjnych, działania z zakresu influencer marketingu oraz PR – zarówno na rynku polskim, jak i globalnym.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie rebrandingu oraz wdrażania działań dostosowanych do potrzeb biznesowych organizacji. Dysponuje ekspercką wiedzą i znajomością narzędzi komunikacji z klientami w kanałach B2C i B2B, które łączy z doskonałą orientacją w branży medialnej.

Rafał Piasecki jest również wykładowcą na Uniwersytecie Łódzkim na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Ukończył antropologię kulturową na tej samej uczelni.

Jednocześnie poinformowano, że Eliza Słoma-Górska, dotychczasowa Dyrektor Biura Marketingu i Projektów Specjalnych podjęła decyzję o odejściu z Polska Press Grupy. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj