Rafał Romaniuk, który pełnił rolę prezesa zarówno Arskom, jak i Sport Brokers, został zaproszony do grona właścicieli.
– Jesteśmy największym prywatnym, polskim brokerem mediów sportowych. Rafał Romaniuk powiedział, że dzięki pracy w Arskom zrozumiał, co to znaczy zamieniać marzenia na rezultaty w biznesie. Po owocach ich poznacie, a owocem Rafała z ostatnich 3 lat jest transformacja agencji marketingowej, która zrealizowała kilkaset kampanii, do holdingu marketingowo-mediowego Arskom Sport Brokers. Bardzo się cieszę, że właśnie zgodził się zostać moim wspólnikiem we wszystkich biznesach, które prowadzę, i szefem rady nadzorczej w firmie – mówi Wojciech Szaniawski, właściciel i założyciel Arskom Group.
Zobacz również
– To dla mnie ogromna duma i wyraz docenienia, że po trzech latach zostałem doproszony do grona właścicieli spółek należących do Wojtka Szaniawskiego, i to nie tylko tych sportowych, ale do wszystkich biznesów, w które jest zaangażowany. Jednocześnie nie miałem wątpliwości, że Marek Buklarewicz jest w idealnym momencie na przejęcie ode mnie roli prezesa, a w tym przekonaniu utwierdziłem się, patrząc na jego działania w czasach pandemii. Wiele spółek marketingowych padło, a my jesteśmy w całkiem dobrej kondycji i szykujemy się na rekordowy rok sportowy 2021 – mówi Romaniuk.
Marek Buklarewicz, nowy prezes spółek grupy Arskom, od marca 2019 r. był partnerem zarządzającym Sport Brokers, a wcześniej project managerem, project directorem i dyrektorem operacyjnym w Arskomie. Zanim w kwietniu 2015 r. dołączył do agencji, był związany z grupą Ringier Axel Springer Polska.
– Nie ukrywam, że nawet po 5 latach w strukturach Arskom i Sport Brokers nie spodziewałem się tego awansu, ale też traktuję go jako najwyższą formę wyróżnienia ze strony właścicieli. Oczywiście inaczej wyobrażałem sobie rok 2020, w tym wyzwania stojące przede mną i agencją w tym okresie. Jestem natomiast pewny, że to najlepszy test stabilności biznesu, który jest dla nas – czerpiąc z nomenklatury sportowej – okresem przygotowawczym do powrotu sportu w pełnym wymiarze. Wiem, że będziemy gotowi – mówi Buklarewicz.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Agencje z grupy Arskom wykorzystały czas pandemii m.in. na połączenie swoich struktur, poszerzenie kompetencji obu zespołów, jak również opracowanie nowej identyfikacji wizualnej Arskom Sport Brokers.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Arskom to działająca od 2012 roku agencja marketingu sportowego, która w ciągu ostatnich 8 lat zrealizowała kampanie dla największych marek krajowych i globalnych, ściśle współpracując z czołowymi sportowcami oraz liderami opinii. Mając sportowe korzenie, agencja wyspecjalizowała się także w obsłudze marek z branży technologicznej, nieruchomości czy farmaceutycznej.
Agencja Sport Brokers powstała na początku 2019 r. Zajmuje się sprzedażą oferty reklamowej sportowców, influencerów oraz mediów sportowych, z naciskiem na przeprowadzanie niestandardowych kampanii mediowych w branży sportowej. Od maja 2019 partnerem w agencji jest Michał Pol, a do jej najważniejszych klientów należą: Grzegorz Krychowiak, Jerzy Dudek, Wilfredo Leon, Sebastian Mila, Mateusz Borek, Kanał Sportowy oraz Krzysztof Stanowski z grupą Weszło.