Rafał Wachnik, na stanowisku Chief Strategy Officer, będzie w Value Media odpowiedzialny za projekty oparte na kompleksowym planowaniu, prowadzone na styku świata online, offline i technologii. Jego kompetencje strategiczne wzmocnią model biznesowy oparty na idei „House of communication”, w szczególności projekty dla Klientów, którzy powierzają grupie cały proces zarządzania obecnością marki w mediach.
2016 i 2017 rok to dla całego mediowego biznesu Group One okres przełomowy. Value Media pozyskał 15 nowych Klientów i zatrudnił ponad 100 osób. Tylko w ostatnim roku powołane zostały spółki Value Media Hungary, SalesTube i ReveScore. Value Media został także uznany za Niesieciowy Dom Mediowy 2016 Roku przez Media&Marketing Polska, a Press wyróżnił go tytułem Wzrost Roku. Mediowy biznes pod kierownictwem Kamila Wiszowatego bardzo ekspansywnie rozwija kolejne kompetencje i poszerza portfolio Klientów. Odpowiada m.in. za budżety mediowe takich marek jak L’Oreal, Adamed, Amica, Castorama, Lenovo, Netia, a od tego roku także Hochland.
Zobacz również
„Dziś to, co dla nas było oczywiste już kilka lat temu i na czym zbudowaliśmy rynkową przewagę, czyli rosnąca dominacja digitalu w całym mediowym torcie, jest faktem. Kiedy klasyczne, „stare” domy mediowe próbują dopiero przegrupować siły pod tym kątem i zdobywać nowe kompetencje, my jesteśmy wiele długości dalej. Na rynku tworzy się dziś duża luka, bo potrzeby Klientów dotyczące planowania mediów, ale też szerzej rozumianej obecności w internecie, rosną dużo szybciej niż know how naszej konkurencji – a my jesteśmy w stanie kompleksowo je zaspokajać. Nasz biznes to już od dawna nie tylko dodawanie digitalowego elementu do dużej strategii, ale odwrotnie: całe potężne strategie z digitalem jako punktem wyjścia. Obsługujemy coraz większe części biznesu Klientów, wielu z nich powierza nam także działania na rynkach zagranicznych. Dlatego wzmocnienie działu strategii to naturalny ruch. Bardzo się cieszę, że do naszego teamu dołącza Rafał – niewiele jest na rynku osób, które łączą tak ogromne doświadczenie mediowe i biznesowe ze świeżym podejściem i umiejętnością przestawienia się na zupełnie nowe, interaktywne myślenie o markach” – mówi Kamil Wiszowaty, odpowiedzialny za wszystkie spółki mediowe należące do Group One.
„Jestem tu, ponieważ chcę pracować w agencji, która zmieni reguły gry na naszym rynku, stanie się benchmarkiem jak rozwijać biznes w świecie post medialnym. Takiej, która rozumie i potrafi zaspokoić najbardziej kompleksową potrzebę biznesową klienta – niezależnie od tego czy rozwiązanie leży w obszarze online, offline, performance, content czy technologii. Na rynku nie ma dziś podmiotu równie silnego mediowo w digitalu jak Value Media. Jednocześnie, wierzę w firmę, w której „strategia” nie jest tylko nazwą departamentu, ale istotną częścią kultury organizacji. Te dwa elementy coraz trudniej osiągnąć w dużej międzynarodowej korporacji. Przewagą Value, obok digitalowego DNA, jest niezależność i szybkość reagowania, możliwe tylko w niesieciowych biznesach. Moim celem jest zbudowanie z zespołem takiej jakości i charakterystycznego podejścia, by nasze strategie w ślepym teście 100% respondentów rozpoznało jako „strategie w stylu Value”” – mówi Rafał Wachnik, od marca Chief Strategy Officer Value Media.
Rafał Wachnik – Od 15 lat związany z byłym SMG (obecnie Publicis Media).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Specjalizuje się w branży finansowej: (Eurobank, Kredyt Bank, Warta, Allianz, Allianz Bank, PZU) i motoryzacyjnej (Fiat, Mitsubishi, Jaguar, Land Rover). Pracował również dla Allegro, Samsung, Novartis, Platformy n, Onet, Real, Makro Cash&Carry, Google, Estee Lauder, NBC Universal. Ostatnio na stanowisku Head of Strategy odpowiadał za wsparcie strategiczne brandów SMG (Starcom, MediaVest, Starlink), promowanie wiedzy na temat najlepszych praktyk i rozwiązań strategicznych, rozwój narzędzi oraz szkolenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nagrody/wyróżnienia: EFFiE kampanie Direct Response Tele2, launch FIATa 500, Tablica.pl „Sprzedawaj po sąsiedzku”, Platforma n „eny”. Media Trendy za kampanie Samsunga „Mój tablet to prawdziwy telewizor”.