Rafał Wyszyński objął nowo utworzone stanowisko w strukturach grupy. W ramach swoich kompetencji Wyszyński zajmie się wzmacnianiem ekspertyzy IPG Mediabrands w takich obszarach jak m.in.: precyzyjna komunikacja w oparciu o dane (programmatic), usługi datatech i martech (strategie, wdrożenia, algorytmy). Zadaniem Wyszyńskiego będzie wykorzystywanie aktywów holdingu, tak aby IPG Mediabrands była jedną z najbardziej innowacyjnych grup agencji mediowych w Polsce. Z ramienia grupy zajmie się także rozwojem lokalnego oddziału Kinesso. – Pogłębiona analityka oraz zastosowanie najnowszych rozwiązań technologicznych to wyjątkowo ważne kompetencje wspierające budowanie efektywnych strategii komunikacyjnych. Zadaniem Rafała będzie wzmocnienie naszych umiejętności w tych kluczowych obszarach – mówi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands. Zespół Rafała Wyszyńskiego będzie ściśle współpracował z teamami klienckimi oraz strategią.
Rafał Wyszyński ma wieloletnie doświadczenie w pracy w zespołach analitycznych. Ostatnio zarządzał firmą doradczą DataTech Advisory (Netsprint Group), a wcześniej zajmował się m.in. przygotowaniem i implementacją strategicznego planu rozwoju platformy DMP Netsprint Audience. Poprzednio przez 10 lat związany był z Publicis Media, gdzie m.in. jako Managing Director kierował kilkudziesięcioosobowym departamentem specjalistycznym zajmującym się danymi, kwestiami technologii, innowacji, analityki i insightów.