TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rage room: marka modowa Miista otworzyła w Nowym Jorku sklep, który stał się „pokojem do niszczenia”

Rage room: marka modowa Miista otworzyła w Nowym Jorku sklep, który stał się „pokojem do niszczenia”
Londyńska marka modowa Miista otworzyła filię w Nowym Jorku. Zamiast tradycyjnego sklepu z odzieżą, w środku znalazł się jednak pokój, w którym można rozładować negatywne emocje.
O autorze
1 min czytania 2024-07-23

Miist to powstała w Londynie marka modowa, słynąca m.in. z kolekcji ekskluzywnych butów dla kobiet. Tym razem firma postanowiła otworzyć lokal w Nowym Jorku, jednak zamiast tradycyjnego sklepu odzieżowego powstało pomieszczenie znane jako „pokój destrukcji”. Zaproszono do niego klientów, którzy chcieli wyładować negatywne emocje gromadzące się w każdym z nas z najróżniejszych powodów.

Akcja ma związek m.in. z przypadającymi na listopad 2024 roku wyborami prezydenckimi w USA. Kampania wyborcza w Stanach Zjednoczonych należy do jednych z najzacieklejszych na świecie i towarzyszy jej wiele kontrowersji oraz emocji. Ostatnie wydarzenia związane z zamachem na Donalda Trumpa, a także rosnące niezadowolenie związane na przykład z nierównością płac dodatkowo nasiliły negatywne nastroje, więc pokój (do) zniszczenia od marki Miista wydaje się idealnym rozwiązaniem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wnętrze przypomina biurowiec niczym z koszmarów. Widać w nim m.in. biurka, szafki na dokumenty i fotele biurowe, które można zniszczyć i w ten sposób pozbyć się nagromadzonej złości. Poza „pokojem wściekłości” (ang. rage room), Miista przygotowała również specjalną społeczną „ścianę gniewu”, na której każdy może przykleić karteczkę z hasłem o tym, co w danej chwili wzbudza w nim największą złość. Kiepski dzień? Presja w pracy? Niespełnienie w życiu uczuciowym? Możliwości jest wiele, a niewielkie kawałki papieru z hasłami wspólnie utworzą dużą powierzchnię symbolizującą natłok złości wśród Amerykanów

Zdjęcia: https://www.miista.com/miista-new-york-store-and-rage-room

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]

W promowaniu produktów różnych marek jedną z kluczowych ról odgrywa wybór odpowiedniego ambasadora. Kto powinien je reklamować – celebryci/influencerzy czy naukowcy? Sprawdź opinie ekspertów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się