Rage room: marka modowa Miista otworzyła w Nowym Jorku sklep, który stał się „pokojem do niszczenia”

Rage room: marka modowa Miista otworzyła w Nowym Jorku sklep, który stał się „pokojem do niszczenia”
Londyńska marka modowa Miista otworzyła filię w Nowym Jorku. Zamiast tradycyjnego sklepu z odzieżą, w środku znalazł się jednak pokój, w którym można rozładować negatywne emocje.
O autorze
1 min czytania 2024-07-23

Miist to powstała w Londynie marka modowa, słynąca m.in. z kolekcji ekskluzywnych butów dla kobiet. Tym razem firma postanowiła otworzyć lokal w Nowym Jorku, jednak zamiast tradycyjnego sklepu odzieżowego powstało pomieszczenie znane jako „pokój destrukcji”. Zaproszono do niego klientów, którzy chcieli wyładować negatywne emocje gromadzące się w każdym z nas z najróżniejszych powodów.

Akcja ma związek m.in. z przypadającymi na listopad 2024 roku wyborami prezydenckimi w USA. Kampania wyborcza w Stanach Zjednoczonych należy do jednych z najzacieklejszych na świecie i towarzyszy jej wiele kontrowersji oraz emocji. Ostatnie wydarzenia związane z zamachem na Donalda Trumpa, a także rosnące niezadowolenie związane na przykład z nierównością płac dodatkowo nasiliły negatywne nastroje, więc pokój (do) zniszczenia od marki Miista wydaje się idealnym rozwiązaniem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wnętrze przypomina biurowiec niczym z koszmarów. Widać w nim m.in. biurka, szafki na dokumenty i fotele biurowe, które można zniszczyć i w ten sposób pozbyć się nagromadzonej złości. Poza „pokojem wściekłości” (ang. rage room), Miista przygotowała również specjalną społeczną „ścianę gniewu”, na której każdy może przykleić karteczkę z hasłem o tym, co w danej chwili wzbudza w nim największą złość. Kiepski dzień? Presja w pracy? Niespełnienie w życiu uczuciowym? Możliwości jest wiele, a niewielkie kawałki papieru z hasłami wspólnie utworzą dużą powierzchnię symbolizującą natłok złości wśród Amerykanów

Zdjęcia: https://www.miista.com/miista-new-york-store-and-rage-room

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS Celebryta czy naukowiec? Kto powinien promować produkty i usługi marek [OPINIE]

W promowaniu produktów różnych marek jedną z kluczowych ról odgrywa wybór odpowiedniego ambasadora. Kto powinien je reklamować – celebryci/influencerzy czy naukowcy? Sprawdź opinie ekspertów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się