Rak’n’Roll zachęca do badania piersi przy pomocy bota „BOOBlabla”

Rak’n’Roll zachęca do badania piersi przy pomocy bota „BOOBlabla”
Rak’n’Roll startuje z nową kampanią „Coś do nich mam!”, w ramach której zachęca kobiety do regularnego badania swoich piersi. By im to ułatwić, Fundacja stworzyła bota BOOBlabla, który umówi na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce.
O autorze
2 min czytania 2018-10-15

W Dzień Zdrowia Piersi Fundacja Rak’n’Roll startuje z nową kampanią „Coś do nich mam!”. Skupia się w niej na potwierdzaniu zdrowia piersi i namawia do dbania o swoje piersi, na takiej samej zasadzie jak w przypadku pielęgnacji paznokci czy cery. Zdaniem organizatorów akcji badanie USG piersi powinno być takim samym kobiecym rytuałem jak wizyta u kosmetyczki.

Tak niestandardowe podejście do komunikacji było możliwe dzięki autorskiemu opracowaniu a następnie przygotowaniu wielkiej premiery zupełnie wyjątkowego na polskim rynku produktu – żelu, którego wystarczy użyć raz w roku, aby zachować piękno i potwierdzić zdrowie swoich piersi. Produkt miał być dopasowany do każdego kształtu piersi – zezowatych, sterczących, trójkątnych… a nawet silikonowych! Ten cudowny produkt to nic innego jak żel do USG, czyli ten sam, którego lekarz używa podczas każdego badania!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo, w ramach akcji, Fundacja stworzyła bota BOOBlabla, dostępnego na Messengerze, dzięki któremu kobiety mogą w prosty sposób umówić się na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce.

Kampania „Coś do nich mam!” odbywa się głównie w internecie a jej unikalność polega na nieoczywistej zabawie konwencją. Zainaugurowały ją liczne gwiazdy: Karolina Gilon, Ola Hamkało, Joanna Horodyńska, Joanna Jabłczyńska, Julia Kuczyńska (Maffashion), Daria Ładocha, Jessica Mercedes, Małgorzata Rozenek-Majdan, Zosia Ślotała, Julia Wieniawa, Barbara Wrońska, które za pomocą aplikacji dostępnej na Messengerze wybrały żele odpowiadające kształtom swoich piersi. 15 października, w dniu startu kampanii przypadającym na Dzień Zdrowia Piersi, pochwaliły się tym z całym światem na swoich kanałach social media. Dopiero w kolejnym kroku zdradziły, że żel tak naprawdę nie jest rewolucyjnym kosmetykiem a produktem stosowanym powszechnie w gabinetach, w których przeprowadza się USG piersi. Gwiazdy wspierając kampanię zachęciły swoje fanki do regularnego badania piersi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach kampanii #CosDoNichMam na kobiety czeka 7 tysięcy badań USG dofinansowanych przez głównego partnera akcji AVON Kontra Rak Piersi. Umówić się na wizytę można za pośrednictwem facebookowej aplikacji Messenger lub telefonicznie od 15 października. Pełna lista gabinetów dostępna na stronie

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Październik uznawany jest na całym świecie za miesiąc świadomości raka piersi. Z tej okazji, Pałac Kultury i Nauki w Warszawie 1 października rozświetlił się na różowo. Celem akcji jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na temat profilaktyki raka piersi oraz wyrażenie solidarności z chorymi na nowotwór.

PS2

Serena Williams wystąpiła w kampanii społecznej na rzecz walki z rakiem piersi. W spocie promującym akcję słynna tenisistka zakrywając swoje nagie piersi śpiewa piosenkę „I Touch Myself”, która jest hymnem kobiet walczących z nowotworem.

PS3

Więcej kampanii, których celem jest profilaktyka raka piersi >>>