Ralph Werner dołącza do Zarządu Media Impact Polska

Do Zarządu Media Impact Polska dołączył Ralph Werner. Jest on odpowiedzialny za rozwój biznesu w trzech obszarach: Ad Product, Optimal Impact i Lead Generation. Dodatkowo Ralph Werner odpowiada za rozwój International Ad Sales w Grupie RASM AG.
O autorze
1 min czytania 2016-07-08

Marcin Boroszko, CEO Media Impact Polska: Bardzo cieszę się z nowej roli Ralpha, jestem przekonany, że jego bogate doświadczenie i wiedza pozwolą nam szybciej rozwijać ofertę MIP i reagować na potrzeby naszych klientów i rynku.

Ralph Werner dołączył do RASM AG w styczniu 2016 jako Head of Ad Sales Development. Od tamtego czasu współpracował z Media Impact Polska i Media Impact Serbia, wspierał powstanie Media Impact Węgry i Słowacja. Ma bogate doświadczenie w obszarze reklamy cyfrowej, które zebrał pracując na wysokich stanowiskach w takich firmach jak Adconion Media Group, AdShopping, Matomy Media Group, Deutsche Telekom InteractiveMedia, czy Adomik. W 2000 roku Ralph Werner rozpoczął pracę w eBay Germany, gdzie pełnił różne funkcje kierownicze. Później w latach 2004-2006 był CEO mobile.de – wiodącego niemieckiego serwisu ogłoszeń motoryzacyjnych. W 2015 pełnił obowiązki dyrektora generalnego portalu otomoto.pl, należącego do Grupy Naspers.