Humorystyczny, lekki przekaz, wyrazista filmowa stylistka i nietuzinkowi bohaterowie to główne cechy komunikacji Ranigast Max, za pomocą których marka buduje w świadomości konsumentów pozytywny wizerunek oparty na skuteczności i niezawodności leku.
– Obecna kampania to kolejna odsłona „regionalnego” serialu reklamowego, który w sposób bardzo obrazowy i plastyczny ilustruje działanie leku w starciu z różnorodnymi lokalnymi dietami i sympatycznymi łasuchami – tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.
Zobacz również
Kampanię dla marki przygotowała (oraz nadzorowała grę na kobzie) agencja reklamowa Opus B. Spoty wyprodukował Watchout, za postprodukcję odpowiada Xantus. Choreografią dań i reżyserią ogólną zajęli się Kuba Michalczuk oraz operator Maciek Ryter. Niezapomniane scenografie stworzył Marcin Płaszczyk.
Kampania wystartowała 12 lutego. Za zakup mediów odpowiada Dentsu Aegis Network Polska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce