Raport Public Dialog doceniony na świecie

Public Dialog został finalistą międzynarodowego konkursu PR News’ Platinum Awards 2017. Na nagrodę główną w kategorii Pro Bono Campaign szansę ma projekt własny agencji – „The role of corporate communication- Research campaign”.
O autorze
0 min czytania 2017-08-03

Zgłoszony przez Public Dialog projekt to pionierskie badanie na temat roli komunikacji korporacyjnej w największych polskich i międzynarodowych firmach. Zostało ono przeprowadzone metodą CAWI przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. W badaniu wzięło w nim udział 120 przedstawicieli firm: polskich (77) i międzynarodowych (43) zatrudniających minimum 250 osób. Respondentami były osoby odpowiedzialne w firmie za komunikację korporacyjną.

W tegorocznej edycji konkurs PR News’ Platinum Awards firmy i instytucje z całego świata mogły zgłaszać projekty w aż 40 kategoriach. Zwycięzcy zostaną poznani i zaprezentowani podczas oficjalnego obiadu i gali, która odbędzie się 14 września w hotelu Grand Hyatt w Nowym Jorku.

Więcej informacji o konkursie: www.prnewsonline.com/go/2017-platinum-and-agency-elite-awards/#platinum-hall-of-fame

Pełny raport „Rola komunikacji korporacyjnej” można pobrać ze strony: www.komunikacjakorporacyjna.com.pl lub www.publicdialog.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing