„Rata stała jak skała” – Alior Bank startuje z kampanią Pożyczki z gwarancją

Alior Bank w swojej najnowszej kampanii przekonuje, że jego klienci mogą cieszyć się stabilizacją i realizować swoje plany dzięki Pożyczce z gwarancją, czyli ze stałymi ratami nawet przez 5 lat.
O autorze
1 min czytania 2022-04-01

W ramach Pożyczki z gwarancją bank udziela kredytu od 500 do 70 000 zł, a okres spłaty może wynieść od 3 do nawet 5 lat. Średni miesięczny koszt za każdy pożyczony 1 tys. zł wynosi 7 zł (RRSO 16,11%). Ważną cechą produktu jest gwarancja raty, która nie ulegnie zmianie przez cały okres kredytowania. Dzięki temu klient, który zawrze z bankiem umowę o pożyczkę z gwarancją może zaplanować swoje wydatki, a także zyskać poczucie bezpieczeństwa w kontekście spłaty rat. Pożyczkę z gwarancją można wziąć na dowolny cel, a wniosek złożyć zarówno w oddziałach, placówkach partnerskich, jak i w całkowicie zdalny sposób – przez telefon lub Internet. Produkt dostępny jest dla nowych, jak i dotychczasowych klientów. 

„Rata stała jak skała”

Najnowsza kampania Alior Banku pod hasłem „Rata stała jak skała” w przejrzysty i prosty sposób przedstawia, jak ważne jest posiadanie pewności finansowej w kontekście takich wydarzeń, jak np. organizacja dużej uroczystości rodzinnej lub planowanie dalekiej podróży. Dzięki Pożyczce z gwarancją spore wydatki przestają być barierą. 

Staramy się tworzyć produkty, które odpowiadają na bieżące potrzeby naszych klientów. Pożyczka z gwarancją stałej raty to propozycja dla tych, którzy obawiają się wzrostu raty w przyszłości i oczekują stabilności. Dzięki połączeniu gwarancji stabilności z atrakcyjną ceną oferujemy produkt, który ma szansę zaspokoić oczekiwania szerokiego grona klientów – mówi Paweł Kapias, dyrektor Działu Kredytów Niezabezpieczonych w Alior Banku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spoty reklamowe od 1 kwietnia br. będą emitowane w telewizji oraz w mediach społecznościowych. Za koncepcję odpowiada agencja marketingowa PZL, a za produkcję Papaya Films. Z kolei planowanie i zakup mediów realizują domy mediowe Sigma Bis oraz Mets. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing