Opiekunowie psów i kotów świetnie wiedzą, że okres letni jest dla zwierzaków szczególnie uciążliwy. Mowa nie tylko o niesprzyjającej pogodzie, ale również o problemach związanych ze spacerami w pełnym słońcu. Kontakt delikatnych łapek z nagrzanym asfaltem to prosta droga do bolesnych i niebezpiecznych oparzeń.
Aby pomóc czworonogom lepiej znosić upały, a także ostrzegać ich właścicieli przed nadmiernym gorącem, powstały nadruki na ulice i chodniki, które zmieniają kolor, gdy robi się naprawdę gorąco.
Zobacz również
Akcja „Ratujmy małe łapki” to jednak nie tylko wielkoformatowe nadruki na ulicach Sao Paulo, ale także okazja do pomocy najbardziej potrzebującym czworonogom. Wszystko dzięki kodom QR, które po zeskanowaniu przenoszą przechodniów na stronę poświęconą informacjom o ochronie i możliwości adopcji zwierząt mieszkających na ulicy. Dodatkowo akcja Puriny w Brazylii to źródło wiedzy na temat niebezpieczeństw czyhających na psy w okresie letnim.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zdjęcia: Purina
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Decathlon tworzy PEThletes, czyli protezę dla niepełnosprawnych psów
Decathlon znalazł sposób, by pomóc w codzienności niepełnosprawnych pupili. Marka stworzyła PEThletes, czyli protezę ułatwiającą poruszanie się psom, które utraciły ruch tylnych łap. Proteza jest wykonana z butelek PET.