Niejedna osoba mierzy się dziś z zagubieniem w szumie informacyjnym i w nadmiarze wiadomości. Storytelling jest odpowiedzią na potrzebę, by zostać usłyszanym, zrozumianym i zapamiętanym.
– Udział w szkoleniu jest niezwykle cennym doświadczeniem nie tylko dla liderów i managerów, ale dla wszystkich, którzy chcą wzbogacić swój warsztat prowadzenia skutecznej i interesującej prezentacji – podkreśla Agata Zeman, managing director 24/7Communication.
Zobacz również
Słowa nabierają szczególnej mocy, jeśli mogą przyczynić się do pomocy innym. Zapisując się na szkolenie uczestnicy wspierają pomoc na rzecz Ukrainy niesioną przez Polską Akcję Humanitarną, a w prezencie otrzymają e-book „6 atutów storytellingu”.
– Dziś nie trzeba już nikogo przekonywać, że STORY zawsze wygrywa z danymi, a postać́ jest o wiele atrakcyjniejsza niż̇ case study. Wzloty i upadki, perypetie i zwycięstwa zwykle deklasują: wykresy, tabele i dane. Od 10 lat wdrażamy storytelling w Polsce i ciągle przekonujemy się, że w prezentacji w oparciu o powerpoint nie ma ani power ani point – a STORY zawiera te dwa elementy. Zapraszam na online workshop – Marek Stączek, Edisonteam.pl.
Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się m.in.: jak pobudzać wyobraźnię i motywację słuchacza czy rozmówcy, jak kończyć efektywną puentą, która będzie krążyć jak viral i jak w 180 sekund uzyskać, a następnie utrzymać zainteresowanie słuchaczy, zostanie poruszony także fenomen komunikacyjny Prezydenta Zełenskiego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorami wydarzenia są Edisonteam.pl i 24/7Communication, partnerami PRoto i IMM.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Termin: 31 marca 2022, czwartek, godz. 9:30-12:00
Dla kogo: Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności z zakresu korzystania z narzędzi storytellingu w wystąpieniach publicznych i prezentacjach.
Program:
- Przewaga storytellingu nad zwykłymi sposobami prezentowania.
- Struktura dobrej, praktycznej narracji.
- Start TELLING your STORY – o sile narracji w wystąpieniu, sprzedaży i na spotkaniu.
- Wykorzystanie historii w praktyce liderskiej, sprzedażowej, PR i marketingu.
- Opis fenomenu komunikacyjnego Prezydenta Zełenskiego.
- Q&A live chat.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.pah.org.pl/pomagaj-z-edisonteam-i-247/.