Mnóstwo zapytań, realizacje produkowane w ciągu 2-3 tygodni, negocjacje stawek oraz poważne braki kadrowe sprawiły, że reaktywowano dokument. Kodeks Dobrych Praktyk wciąż zawiera etyczne standardy i wartości, które powinny być przestrzegane na linii współpracy: klient – agencje – dostawca – pracownik.
Członkowie Rady Etyki podjęli się tego zadania głównie w celach edukacyjnych, wspierających oraz umacniających całą branżę eventową.
Zobacz również
Treść Kodeksu została zaakceptowana przez reprezentantów firm członkowskich Stowarzyszenia Branży Eventowej. Wszystkie zainteresowane osoby oceniły, że rolą SBE jest stanie na straży jasnych zasad i obligowanie członków do przestrzegania ich jako przykład etycznych przepisów dotyczących wszystkich kluczowych obszarów działalności firm przemysłu spotkań.
Kodeks Dobrych Praktyk dostępny jest na stronie SBE.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell