Agata Borowiecka, dobrze znana użytkownikom TikToka i Instagrama nauczycielka angielskiego, wciela się w nim w różne postacie. Jako Rebecca Lovelace, hotelowa hostka i narratorka, odświeża słownictwo oraz frazy, które przydadzą się zarówno w podróży, jak i w codziennym, hotelowym życiu. Robi to w formule, która pozostawia widzów z niedosytem i wzbudza ciekawość co do dalszych przygód głównej bohaterki.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Projekt, w którym marka PURO wspiera edukację, ma na celu odświeżenie klasycznych rozmówek, które przez lata były podstawą nauki praktycznych zwrotów przydatnych w hotelach. Dodanie fabuły, nieoczywistych zwrotów akcji oraz dynamiki znanej z platform społecznościowych pozwala połączyć lekkość formy z merytoryczną treścią. Pierwszy sezon to 6 edukacyjnych odcinków, które co tydzień będą pojawiały się na kanale Agaty.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W główną rolę, ale także w role poboczne, wcieliła się Grammar Mamma. Za produkcję serialu z ramienia marki PURO odpowiadała Weronika Kwiatkowska, PR i Marketing Managerka. Produkcję wspierało studio Baies, w składzie Joanna Legawiec oraz Jagoda Kałuzińska. Materiał powstał w przestrzeniach hotelu PURO Warszawa Centrum przy ulicy Widok.
Zdjęcia: mat. pras.