Sześć lat temu powstała agencja HarmoniquePR, skupiająca swoje usługi głównie w obszarach związanych z budową wizerunku marek.
Jednak strategia firmy od początku była nastawiona na ciągły rozwój i wprowadzanie nowych usług, zgodnych z potrzebami klientów.
Zobacz również
Nowe logo i nowa nazwa symbolizują rozszerzenie zakresu działań. Obecnie agencja realizuje kampanie w obszarach: advertising, interactive, search i public relations, co pozwala na kompleksową obsługę i rozwój firm klientów.
Rebranding marki to nie tylko nowe logo i szata graficzna, które odwzorowują usługi i kompetencje, ale także nowa strategia komunikacji, która jest odzwierciedleniem aspiracji firmy. Harmonic jest organizacją dla której liczy się zarówno klient i osiągane dla niego efekty, jak i stworzenie dla pracowników atmosfery sprzyjającej kreatywności i innowacyjności. To obustronna korzyść- firma rozwija klientów, a klienci firmę.
Jak wyjaśnia, Marta Hycnar, dyrektor generalny Harmonic: “Proces rebrandingu obejmuje również zmianę modelu biznesowego wzbogaconego o nowe wartości i elementy oferty. Nowe musi być lepsze, nie tylko wizualnie, dlatego nasza firma to całkowicie nowe oblicze marketingu. W którym klient i rozwój jego firmy jest kluczem do sukcesu. Harmonic stawia na rozwiązania, niosące za sobą realne efekty.”
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing