Sześć lat temu powstała agencja HarmoniquePR, skupiająca swoje usługi głównie w obszarach związanych z budową wizerunku marek.
Jednak strategia firmy od początku była nastawiona na ciągły rozwój i wprowadzanie nowych usług, zgodnych z potrzebami klientów.
Zobacz również
Nowe logo i nowa nazwa symbolizują rozszerzenie zakresu działań. Obecnie agencja realizuje kampanie w obszarach: advertising, interactive, search i public relations, co pozwala na kompleksową obsługę i rozwój firm klientów.
Rebranding marki to nie tylko nowe logo i szata graficzna, które odwzorowują usługi i kompetencje, ale także nowa strategia komunikacji, która jest odzwierciedleniem aspiracji firmy. Harmonic jest organizacją dla której liczy się zarówno klient i osiągane dla niego efekty, jak i stworzenie dla pracowników atmosfery sprzyjającej kreatywności i innowacyjności. To obustronna korzyść- firma rozwija klientów, a klienci firmę.
Jak wyjaśnia, Marta Hycnar, dyrektor generalny Harmonic: “Proces rebrandingu obejmuje również zmianę modelu biznesowego wzbogaconego o nowe wartości i elementy oferty. Nowe musi być lepsze, nie tylko wizualnie, dlatego nasza firma to całkowicie nowe oblicze marketingu. W którym klient i rozwój jego firmy jest kluczem do sukcesu. Harmonic stawia na rozwiązania, niosące za sobą realne efekty.”
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing