Wraz z wejściem na giełdę, połączeniem Archicomu z mLocum i rozpoczęciem działalności na rynku ogólnopolskim, deweloper stawia na jeszcze lepsze dopasowanie przekazu do oczekiwań klientów. Dzięki codziennemu zaangażowaniu w dialog z nabywcami, Archicom aktywnie reaguje i wdraża potrzebne zmiany – zarówno w obszarze produktów, jak i komunikacji. Stąd też naturalną konsekwencją jest metamorfoza wizerunku, która odzwierciedla faktyczny charakter marki – przyjaznej i zorientowanej na interakcje.
W DNA firmy wpisana jest zarówno architektura (własne studio projektowe), estetyzacja otoczenia, jak i sztuka (formy artystyczne w przestrzeni inwestycji oraz miast). Rebranding dotyczy zatem nie tylko odświeżenia logotypu, materiałów firmowych, ale też zmian w identyfikacji wizualnej osiedli.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Wraz z rebrandingiem Archicom rozwija nowy kanał komunikacji z nabywcami w postaci internetowego Panelu Klienta. Narzędzie zapewni klientom wgląd w aktualne informacje o transakcji oraz całym procesie inwestycyjnym. Użytkownicy otrzymają indywidualny dostęp online do dokumentacji, finansowania, kluczowych terminów i wydarzeń na osiedlu. Interaktywne narzędzie pozwoli również na jeszcze sprawniejszą obsługę klientów.
– W strategię Grupy Archicom wpisana jest transparentność relacji – zarówno przed, jak i po finalizacji transakcji. Mamy nadzieję, że dostęp do Panelu wpłynie pozytywnie na satysfakcję klientów, a samo narzędzie okaże się praktycznym i pomocnym rozwiązaniem. – zaznacza Tomasz Sujak, Członek Zarządu Archicom S.A.
Deweloper notuje stały wzrost grona klientów (od 429 mieszkań w 2013 r. do 1 431 mieszkań sprzedanych w 2017 r.) znacznie wyprzedzając wzrost runku w analogicznym czasie. Pozostając marką pierwszego wyboru we Wrocławiu, na początku tego roku wszedł z ofertą do Krakowa, Gdyni, Łodzi oraz Poznania.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Patrzymy w przyszłość, uważnie obserwujemy rynek i zachodzące na nim zmiany. Jako deweloper z własnym biurem architektonicznym, śledzimy trendy nie tylko w architekturze oraz designie, ale także w stylu życia współczesnych mieszkańców oraz sposobach komunikacji. Przez ostatnie lata wprowadziliśmy dodatkowe kanały i narzędzia sprzedaży, rozbudowaliśmy ofertę, rozwinęliśmy wieloetapowe osiedla o charakterze społecznym, które dziś są naszym znakiem rozpoznawczym. Teraz przyszedł czas na odświeżenie wizerunku, czym chcemy otworzyć kolejny rozdział w historii firmy – mówi Dorota Jarodzka-Śródka, Prezes Archicom SA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Siła odświeżonego przekazu skoncentrowana została na fundamentalnym, architektonicznym charakterze marki, przy jednoczesnym zachowaniu cech obecnych trendów deweloperskich. Kształt przypominający literę „A”, wpisany w trójkąt równoboczny, nawiązuje do poprzedniej identyfikacji firmy. Akcent położono na współczesność, przy podkreśleniu stałych wartości biznesowych Archicomu – firmy kreującej przyjazne miejsca do życia i stawiającej na budowanie relacji z mieszkańcami.
Archicom modyfikuje wizerunek po raz pierwszy od ponad 20 lat. Zmiany w identyfikacji wizualnej materiałów graficznych, prowadzonych inwestycji oraz biur firmy będą następowały stopniowo w przeciągu następnych 3 miesięcy. Za realizację projektu odpowiada konsorcjum Logotypy.com i Plantacja Studio oraz Dział Marketingu Archicom SA.