Rebranding COSTA COFFEE z San Markos

San Markos wygrała przetarg ogłoszony przez CHI Polska, pierwszej pod względem wielkości międzynarodowej marki kawiarni w Europie, COSTA COFFEE. Docelowo wszystkie kawiarnie COSTA by coffeeheaven i coffeeheaven będą nosiły nazwę COSTA COFFEE.
O autorze
1 min czytania 2014-03-05

Celem współpracy jest wprowadzenie jednej marki w miejsce dotychczasowych dwóch, skuteczne budowanie rozpoznawalności a w konsekwencji zdobycie większej liczby klientów.

COSTA chce stać się wyborem numerem jeden dla bywalców kawiarni w Polsce. San Markos odpowiada za opracowanie idei kampanii, która przygotowywuje klientów do rebrandingu i pozycjonuje markę COSTA na polskim rynku.

Hasło kampanii – ZATRZYMAJ SIĘ – oraz towarzyszący mu symbol pauzy ilustrują wartość, którą Klienci najbardziej cenią sobie w miejscach, jakimi są kawiarnie COSTA. Znajdują tu czas nie tylko na kawę, ale także czas dla siebie, na rozmowę, czy spotkanie z bliskimi i chwilę odpoczynku w pędzie codzienności. Zdjęcia pokazują gości kawiarni w interakcji ze sobą oraz baristami. Nastrój zdjęć utrzymany jest w konwencji obserwowania sytuacji przez osobę trzecią, co daje poczucie prywatności i zarazem uczucie odizolowania od zgiełku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do zadań Agencji należy też opracowanie narzędzi komunikacyjnych, które zaprezentują ideę zmiany brandu. W ramach prowadzonych działań San Markos przygotuje koncepty kreatywne oraz adaptację i produkcję materiałów wizerunkowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing