Na nowej stronie First PR znajdują się informacje o zakresie usług i wartościach nawiązujących do historii firmy. W swojej ofercie posiada ona profesjonalne działania komunikacyjne oparte na wieloletnim doświadczeniu, a także usługę „PR-owej pierwszej pomocy”, która odzwierciedla nowoczesne spojrzenie agencji na potrzeby komunikacyjne klientów. Ten model współpracy skierowany jest do firm wymagających szybkiego podjęcia działań antykryzysowych, które są specjalnością First Public Relations.
Witryna jest utrzymana w przejrzystym i minimalistycznym stylu, a odświeżoną identyfikację wizualną dopełnia logotyp, którym agencja posługuje się od końca 2022 r. Zarówno znak graficzny, jak i strona internetowa zostały zaprojektowane i stworzone wewnętrznie.
Zobacz również
– Jeszcze w 1990 r. w trakcie rejestracji agencji próbowaliśmy wyjaśnić urzędowi, co to jest PR. Przy kolejnej turze tłumaczeń, że chodzi o komunikację, informację, wizerunek itd. powiedziałem, że będę spotykał się z dziennikarzami i przekazywał im informacje, których potrzebują. „No widzi pan, i można to robić” – powiedziała pani urzędniczka i zarejestrowała agencję jako handel obnośny i obwoźny – wspomina Piotr Czarnowski.
– Dziś stajemy przed wyzwaniami na zupełnie innym poziomie. Tempo pracy i czas życia tematów w mediach wymagają unikalnego podejścia do public relations, które udało nam się wypracować w ostatnich latach. W morzu informacji i globalnych zmian to bardzo ważne, aby docierać do odbiorców z wartościowym i celnie skrojonym przekazem – i taki tworzymy dla naszych klientów. Nowa identyfikacja wizualna wyraża połączenie naszego doświadczenia z otwartością na bieg zdarzeń – mówi Klaudia Charzyńska, Managing Director w First PR.
First Public Relations to pierwsza agencja PR założona w Polsce po przemianach ustrojowych. Działa od 1990 r., a tym samym posiada najdłuższy staż w branży. Prezesem i założycielem agencji jest Piotr Czarnowski, a funkcję Managing Director pełni Klaudia Charzyńska. Aktualnie z usług First Public Relations korzystają takie marki jak Paramount, CNN, Ringier Axel Springer Polska czy Solidigm.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS Rusza kolejna edycja konkursu PR Wings
Od dziś do 8 września br. można przesyłać zgłoszenia do kolejnej edycji Konkursu PR Wings, w którym co roku wyłaniane i nagradzane są najbardziej innowacyjne i pionierskie projekty oraz przedsięwzięcia z zakresu komunikacji i public relations.
Słuchaj podcastu NowyMarketing