Na początku listopada agencja zaprezentowała odświeżoną identyfikację wizualną swojej marki – nowe logo i stronę internetową. Równolegle wprowadzono również nową nazwę – WEC Communication. Te zmiany to konsekwencja odzwierciedlająca zakres świadczonych usług przez agencję na przestrzeni ostatnich lat.
– Nasze zadania już od dłuższego czasu wykraczają poza tradycyjny PR. Aby sprostać oczekiwaniom klientów, sukcesywnie rozszerzaliśmy profil działalności. Dzisiaj realizujemy projekty wszechstronnie – stąd zmiana nazwy na WEC Communication, która oddaje charakter działań agencji 360. Zbudowaliśmy zespół, który skutecznie egzekwuje, ale również tworzy strategie komunikacyjne i marketingowe. Nie boimy się też wyznaczać trendów i proponować naszym klientom nowoczesnych form komunikacji ich marek, np. stawiając na content wideo – powiedział Tomasz Węc, CEO WEC Communication.
Zobacz również
Nowa nazwa i logo są pozbawione polskiej litery ,,Ę”, co ułatwia wypowiadanie nazwy przez zagranicznych klientów agencji i pozwala dotrzeć do nowych partnerów biznesowych. Drugi człon nazwy ,,Communication” nawiązuje do głównego filaru działalności agencji – kompleksowych usług komunikacyjnych i całego zespołu, który na co dzień buduje relacje z mediami, dziennikarzami, influencerami, partnerami i klientami. Odświeżone logo wyróżnia się nowoczesnym fontem, a litera ,,V” nawiązuje do symbolu stawianego przy wykonanym zadaniu. W komunikacji wizualnej postawiono na kolor fioletowy, który budzi skojarzenia z kreatywnością i wyobraźnią. Ponadto ta barwa według psychologów stymuluje aktywność mózgu i wpływa na szybkie rozwiązywanie problemów.
Zmiana zbiega się 10-leciem firmy. Agencja specjalizuje się w prowadzeniu komunikacji klientów z branży technologicznej. WEC realizuje projekty w Polsce i w regionie EMEA, ale w portfolio posiada także kilka aktywacji globalnych. Agencja obsługuje m.in. Acer w wybranych krajach EMEA, Sabre Polska, ADATA, Fixit czy Xerox.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]